Citat:
Visst kan man konstatera att det är två bolag som är på dekis och kämpar för sin överlevnad. Eller att ägarna och de som sitter i styrelsen försöker att krama ut så mycket som möjligt från bolagen. Både Anoto och Fingerprint har blivit frånsprungna och deras teknik och produkter är förlegade…tror jag.
Om du kommit fram till att Anoto är en scam, vore det då inte både rimligare, säkrare och mer givande att trejda i ett seriösare bolag? Det finns ju trots allt ett antal högvolatila aktier där det ändå finns ett riktigt bolag med en bärande idé i grunden, vilket saknas hos Anoto.
Citat:
När kommer det ett PM som skickar aktien i höjden? Eller när kommer näste emission? Gällande Anoto så har jag investerat en del på sistone och har satt in flera stopplossar. Bara det är vanskligt, det är inte så kul när nån jäkel skakar trädet och stopplossarna går, lite senare ligger aktien på plus och man står där med neddragna brallor.
Själv tror jag att det kommer ett positivt snart gällande Anoto, hoppas det i alla fall.
Själv tror jag att det kommer ett positivt snart gällande Anoto, hoppas det i alla fall.
Du får nog hoppas på något i den här stilen:
Citat:
Signaturen Brunte på Avanzas forum filosoferar:
"Och vad kommer nästa PM handla om nu när det inte är någon större idé att teckna sig i NE?
Ett PM om att Microsoft kanske möjligtvis kommer att ringa eller så har dom redan ringt vilket visade sig vara en felringning men ändå liksom asså.
Eller ska man starta ännu ett nytt företag vars huvudsakliga uppgift är att köpa Anotos produkter då marknaden i övrigt är något skral.
Very sooooooon kan man antagligen få ihop några biljoners triljoners fantastiska gissningar."
"Och vad kommer nästa PM handla om nu när det inte är någon större idé att teckna sig i NE?
Ett PM om att Microsoft kanske möjligtvis kommer att ringa eller så har dom redan ringt vilket visade sig vara en felringning men ändå liksom asså.
Eller ska man starta ännu ett nytt företag vars huvudsakliga uppgift är att köpa Anotos produkter då marknaden i övrigt är något skral.
Very sooooooon kan man antagligen få ihop några biljoners triljoners fantastiska gissningar."
För i slutändan är det ju faktiskt precis så här illa: