Citat:
Ursprungligen postat av
Rivet
Kära nån...är du inte nykter eller har du knarkat?
Men det är kanske ett normalt beteende bland haussarfloskeltrollen att bli så kinkiga i denna humortråd.
Trevlig första advent till många av er!
Kul att du svarar, är inte nykter - måste man vara det, ett normaltillstånd är relativt? Min dag börjar alltid med en återställare, 6 cl vodka och en öl; det går inte att förhandla om, punkt. Sen öppnar jag upp alla mina sidor inklusive teknisk analys, finns en uppsjö av detta - ganska dyrt också men betalar sig i längden. För att inte komma för långt från ämnet Anoto: så finns det ingen teknisk analys, det är för lite omsättning och annat som jag inte vill gå in på.
Knarkar gör jag inte, skulle gärna röka lite ”gås” eller vad ni nu häftigt brukar kalla det, men avstår eftersom jag inte känner någon som håller på med sånt. Men jackan rekommendera en återställare och en snygg fru som tillåter sånt beteende.
Till lunch tar jag ett glas vin och en 6:a till, kl, 15.00 tar jag en grogg, 18.00 tar jag ännu en grogg. Sen kl 20 brukar jag ta en grogg till, eller fler.
Den värsta tidpunkten är strax innan återställaren, på morgonen, eftersom jag i stundom inte har följt mitt dryckesscema och gjort dumma affärer.
Så att knyta ihop säcken, så var jag inte nykter när jag skrev inlägget. För övrigt så är min.inkomst baserat på trading och långsiktighet gällande aktier. Jag är ganska kass men är bättre än slumpen, det är gott nog.