2024-11-29, 21:12
Medlem
jack.danielss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DViking
Börjar kännas som att slutet är nära för Anoto... de nya "investerarna" kan väl rimligtvis mest vara ute efter börsplatsen och förlustavdrag, så frågan är om det inte blir nån helt annan verksamhet inom kort?
Du tror inte de ser möjligheterna med KAIT?
Citera
2024-11-29, 21:14
Medlem
DVikings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jack.daniels
Du tror inte de ser möjligheterna med KAIT?

Nej, vad är det för skit?
Citera
2024-11-29, 21:18
Medlem
jack.danielss avatar
Citat:
Nej, vad är det för skit?
Det är deras heliga graal! När omvärlden upptäcker den så är anotos ökenvandring över
Citera
2024-11-30, 14:36
Avslutad
Det troliga scenariet är att aktien sjunker en bit under 12 öre, men det är inte säkert alls. Men det kan komma en riktig svacka ned mot 9 öre, procentuellt är det en riktig stjärnsmocka mot denna otroliga kvalitetsaktie. Här misstänker jag att det kan komma ett telegram som skickar upp våran fantastiska aktie mot 20 öre, tror mellan 50 öre och 1 krona men vill inte ta i för mycket. Tror inte den oinvigde har läst på hur mycket potential det finns i denna aktie.
Citera
2024-11-30, 15:32
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Rivet
Detta låter bekant...
Undrar om inte detta har sagt förut?

Trevlig dag!
Där är du ju din otrevliga råtta, hur kan man bli så jävla otrevlig genom att posta en annans lägg för flera år sedan och håna denne. Nu får vi väl se din skadegladsjävla skit vad som händer, går Anoto ned till 5 öre så köper jag hela vägen ned, bara så du vet.

Men din sort hatar jag, du är elak! Hur fasen kan man omposta att aktien stod i 52 kr, och bli totalt fast att denne hyllade aktien för länge sedan. Nu får vi se vad som händer, troligtvis störtdyker aktien långt under emissionskursen, får du stånd då?

Själv köpte jag på 11.90 , det var småpengar eftersom det inte var någon omsättning där, bara så du vet. Har vikt större pengar nedåt, bar så du vet också.
Citera
2024-11-30, 21:05
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Ringhals3
Noterar att börskursen nu gick under nyemissionskursen. Varför betala 12 öre för något som man kan köpa för 11,95 öre?

Lycka till med nyemissionen...

Ja, nu är det spännande! Problemet är att samla på sig aktier eftersom det är så dålig omsättning. Köpte på mig på 12 öre och 11,90, men för att få robotarna att släpppa sina aktier så måste omsättning gå ned till 10 öre.

Vet inte vad ni gör så här sent på kvällskvisten, jag måste beskriva vad jag gör: det bjuder jag på för jag är en snäll anotokille, okej så här fungerar jag:

Jag älskar att dricka sprit, fullständigt älskar sprit men varje måndag och onsdag håller jag upp. Tidigt vare måndagmorgon, hur bakis jag än är, simmar jag motströms och 500 m uppför älven, har alltid gjort det förutom feb-mars, ibland av naturliga skäl gör jag inte det men ni ser mig för det mesta, ni som vet.
Citera
2024-11-30, 23:18
Avslutad
•• jag måste givetvis skriva lite till, på morgonkvisten tar jag en återställare, ganska viktig faktiskt! Har hört att alkohol främjar hypofysen mellan kl. 06 -07 och då är det bra för potensen, kanske är en myt men jag har anammat detta. Hursomhelst så tar man två snabba för att glädja sin hustru, hon skriverver under på detta och tjoar i bakgrunden.

Väldigt off topic, ursäkta. Anoto måste nog beskrivas som JAG, fantastisk med en enorm potential. Har ganska liten penis men hög svansföring. Tycke att jag är ganska trevlig, men är lite kort (1,65 cm), måste längden betyda så mycket.. Har storlek 49 på skor och lämnar det öppet för tjejer om det kan kompensera.
Nu låter det ju som en kontaktannons men det är det inte, förstås.
Citera
2024-12-01, 13:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hissen100
Där är du ju din otrevliga råtta, hur kan man bli så jävla otrevlig genom att posta en annans lägg för flera år sedan och håna denne. Nu får vi väl se din skadegladsjävla skit vad som händer, går Anoto ned till 5 öre så köper jag hela vägen ned, bara så du vet.

Men din sort hatar jag, du är elak! Hur fasen kan man omposta att aktien stod i 52 kr, och bli totalt fast att denne hyllade aktien för länge sedan. Nu får vi se vad som händer, troligtvis störtdyker aktien långt under emissionskursen, får du stånd då?

Själv köpte jag på 11.90 , det var småpengar eftersom det inte var någon omsättning där, bara så du vet. Har vikt större pengar nedåt, bar så du vet också.
Kära nån...är du inte nykter eller har du knarkat?
Men det är kanske ett normalt beteende bland haussarfloskeltrollen att bli så kinkiga i denna humortråd.

Trevlig första advent till många av er!
Citera
2024-12-01, 14:59
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Rivet
Kära nån...är du inte nykter eller har du knarkat?
Men det är kanske ett normalt beteende bland haussarfloskeltrollen att bli så kinkiga i denna humortråd.

Trevlig första advent till många av er!

Kul att du svarar, är inte nykter - måste man vara det, ett normaltillstånd är relativt? Min dag börjar alltid med en återställare, 6 cl vodka och en öl; det går inte att förhandla om, punkt. Sen öppnar jag upp alla mina sidor inklusive teknisk analys, finns en uppsjö av detta - ganska dyrt också men betalar sig i längden. För att inte komma för långt från ämnet Anoto: så finns det ingen teknisk analys, det är för lite omsättning och annat som jag inte vill gå in på.

Knarkar gör jag inte, skulle gärna röka lite ”gås” eller vad ni nu häftigt brukar kalla det, men avstår eftersom jag inte känner någon som håller på med sånt. Men jackan rekommendera en återställare och en snygg fru som tillåter sånt beteende.

Till lunch tar jag ett glas vin och en 6:a till, kl, 15.00 tar jag en grogg, 18.00 tar jag ännu en grogg. Sen kl 20 brukar jag ta en grogg till, eller fler.

Den värsta tidpunkten är strax innan återställaren, på morgonen, eftersom jag i stundom inte har följt mitt dryckesscema och gjort dumma affärer.

Så att knyta ihop säcken, så var jag inte nykter när jag skrev inlägget. För övrigt så är min.inkomst baserat på trading och långsiktighet gällande aktier. Jag är ganska kass men är bättre än slumpen, det är gott nog.
Citera
2024-12-01, 16:44
Medlem
DVikings avatar
Har jag fattat det rätt att kvittnings och riktad emission görs på 9 öre men befintliga aktieägare får betala 12 öre?

Blir nog max 50% tecknat.
Citera
2024-12-01, 17:37
Medlem
alienfins avatar
Citat:
Har jag fattat det rätt att kvittnings och riktad emission görs på 9 öre men befintliga aktieägare får betala 12 öre?

Blir nog max 50% tecknat.

70% är garanterat så gissa om 😅
Citera
2024-12-01, 18:14
Avslutad
Hörru Rivet, nu måste jag tillägga lite - måste faktiskt göra det, nu när du tar på dig själv till mitt ”superi” , visst är jag en oförbätterlig fylltratt, ” i love it” Men nu ska du få höra nåt: jag käkar antabus var tredje månad, och lämnar prover. Det visar vita prover, ungefär som min frus orördhet precis när hon träffade mig, oskuldl och orörd. Perfekt! När jag pressar henne hur många hon har varit med innan mig så säger hon: ”ingen, absolut ingen och skulle det vara nån så var det ingen neger från Somalia” bra va! Det tolkar jag som hon var oskuld innan hon träffade mig. Hursomhelst så ska man inte rota i skit för då luktar det. Nu ligger det till så att Krökar jag periodvis, bra va älskling, pinsamt va, alla har en dold sida så det här får stanna mellan oss.

Nu är det Anoto som gäller! Vi måste ju komma till aktien annars så blir det bara en myshörna för oss Rivet, det blir nästan för intimt, så kan vi inte ha det när så många sitter och läser över våra kärleksaxlar, eller hur pussgurka.

Anoto kommer att dyka grafiskt, sedvanligt! Ta upp 3 års grafen så ser du hur nedåt det går, ingen kan förneka det. Men lägg märke till topparna och dalarna, vilken volatilite - mycket beror på diverse pressmeddelande, har du inte sett det, Rivet? Min älskling! Nu håller vi utkik, ”pussis”, ursäkta uttrycket, så kommer det en ny topp. Nu gör vi det, TILLSAMMANS.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in