2024-07-15, 18:12
Medlem
alienfins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TELAVIV91
Ni kan ju specka och trada bäst ni vill och så länge det finns omsättning i aktien finns möjligheterna till att tjäna en hacka. Men det tar inte bort att det bakomliggande företaget är bajs som har precis allt kvar att bevisa för att förtjäna fortsätta som noterat företag.
Antingen händer något radikalt nytt med företaget eller så går det snart i graven.

Never heard that before 😅
Citera
2024-07-16, 17:38
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Ringhals3
Hoppsan!
Ny all time low på 12,8 öre nu!
På väg under 10 öre ....
Vart tog Alienfin vägen? Dog han i solen med en paraplydrink i handen?

Är det någon som tänker gå på bolagsstämman i Stockholm?

Hoppsan!
Stängde på 0,395, upp 31%. Har gått upp 225% på 3 veckor!

Alienfin skriver på forumet och verkar må bra! Han har nog råd med AC och en hel bar med paraplydrinkar 😀
Citera
2024-07-16, 23:44
Medlem
Ringhals3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hissen100
Hoppsan!

Alienfin skriver på forumet och verkar må bra! Han har nog råd med AC och en hel bar med paraplydrinkar 😀

Kanske, han köpte sog grön på 2 kr och trodde på 52 kr.
Citera
2024-07-17, 03:50
Medlem
alienfins avatar
Citat:
Kanske, han köpte sog grön på 2 kr och trodde på 52 kr.

Lustigt för med tanke på dina siffror för jag köpte 6 siffrigt på kronan och sålde på 2,52kr bla 😅😅😅
Blivit en hel del trejdar nu. Sålt på 0,43-0,50 och hoppas kunna köpa in billigare igen. Annars så kör vi bara nya trejds på högre nivåer, bara att gilla läget med plus på kontot 😘
Lets ride the wawes, får se vad Won har i rockärmen hehe
Senast redigerad av alienfin 2024-07-17 kl. 03:55.
Citera
2024-07-17, 03:57
Medlem
alienfins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hissen100
Hoppsan!

Blir faktiskt nått roligt framöver men kan inte avslöja hemlisen just nu för har några nyfikna själar som följer mig här 🤣
Citera
2024-07-17, 08:10
Medlem
Ringhals3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av alienfin
Lustigt för med tanke på dina siffror för jag köpte 6 siffrigt på kronan och sålde på 2,52kr bla 😅😅😅
Blivit en hel del trejdar nu. Sålt på 0,43-0,50 och hoppas kunna köpa in billigare igen. Annars så kör vi bara nya trejds på högre nivåer, bara att gilla läget med plus på kontot 😘
Lets ride the wawes, får se vad Won har i rockärmen hehe

Märkligt att du skiftat fokus från att meddela hela tiden hur otroligt bra bolaget kommer gå och hur fina kontrakt de snart får till hur just du har trejdat dig rik.

Tror du inte längre på bolaget?
20% utspädning väntar fick vi just veta, det är däremot tyst om nya avtal som drar in pengar.
Citera
2024-07-17, 13:29
Medlem
alienfins avatar
Citat:
Märkligt att du skiftat fokus från att meddela hela tiden hur otroligt bra bolaget kommer gå och hur fina kontrakt de snart får till hur just du har trejdat dig rik.

Tror du inte längre på bolaget?
20% utspädning väntar fick vi just veta, det är däremot tyst om nya avtal som drar in pengar.

Vad svamlar du om, vad ska jag säga dig? Självklart tror jag på bolaget och produkten.
Just nu finns det inget nytt att förmedla från bolaget vilket jag alltid gör när nyheter kommer..

Däremot så har vi underbar omsättning i aktien så bara att passa på och handla om nerverna pallar. Jag känner att jag klarar av den biten 😅😅😅😘
Citera
2024-07-17, 20:59
Medlem
Ringhals3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av alienfin
Vad svamlar du om, vad ska jag säga dig? Självklart tror jag på bolaget och produkten.
Just nu finns det inget nytt att förmedla från bolaget vilket jag alltid gör när nyheter kommer..

Däremot så har vi underbar omsättning i aktien så bara att passa på och handla om nerverna pallar. Jag känner att jag klarar av den biten 😅😅😅😘

De enda nyheterna de släpper sedan åratal är att deras kassa sinat och behöver fyllas på.
Hela syftet med verksamheten är att lura av folk pengar som ska gå till ledningen av bolaget.
Det blev ju helt uppenbarligen ingen deal med Samsung. Samsung uttalade sig aldrig om Anoto men Anoto ansåg ha något på gång ändå...
Citera
2024-07-17, 21:19
Medlem
Ringhals3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rotebro-conny
“Avtalet innebär att Samsung kommer att betala Anoto för att utveckla pennan. Efter att utvecklingen slutförts avser Samsung att inleda massproduktion och Anoto kommer då att erhålla royaltyintäkter för varje såld penna enligt ett kommande licensavtal”, skriver bolaget.

Utvecklingen av pennan väntas vara klar under det fjärde kvartalet 2022.

”Samarbetet med Samsung har stor potential att bli det största i Anotos historia. Det ekonomiska värdet av ett kommande licensavtal med Samsung går idag inte att bedöma eftersom värdet är beroende av den färdiga pennans egenskaper och den framtida försäljningen”, säger Jörgen Durban, styrelseordförande i Anoto."

2022.04.05...
Inte ett pip från Samsung angående detta sedan dess...

Problemet med Anoto är att deras varor och tjänster inte fyller något som helst behov, ingen behöver det Anoto erbjuder.
Citera
2024-07-18, 03:11
Medlem
alienfins avatar
Citat:
De enda nyheterna de släpper sedan åratal är att deras kassa sinat och behöver fyllas på.
Hela syftet med verksamheten är att lura av folk pengar som ska gå till ledningen av bolaget.
Det blev ju helt uppenbarligen ingen deal med Samsung. Samsung uttalade sig aldrig om Anoto men Anoto ansåg ha något på gång ändå...

Kan ju vara pga av att SAMSUNG och deras techjättar till kunder inte släppt sina vikbara Oled skärmar än så lite svårt att sälja pennorna också som skulle ev ingå 😁
Citera
2024-07-18, 11:08
Medlem
alienfins avatar
Riktigt lägligt med en vecka med rejält plus varje dag när man tänkt införskaffa en båt till privata bryggan i mälaren, sen säsong så kanske kan fynda nått roligt att åka med 😁
Får se vad storleken blir, det får närmaste veckorna med Anoto visa 😅
Köp igår på 0.32 såldes på 0,45 idag 🤷‍♂️
Senast redigerad av alienfin 2024-07-18 kl. 11:13.
Citera
2024-07-19, 11:53
Medlem
Ringhals3s avatar
Ni tankar väl rejält nu när det är extrapris?
Det kan smälla till precis när som helst med jättekontrakt med Samsung och jätteorder på pennor från Arabländerna!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in