2024-07-12, 17:54
Medlem
jack.danielss avatar
Hur kan en aktie av Anoto ”kaliber” helt plötsligt omsätta 3 mille på en dag? Utan positivt peäm!
Citera
2024-07-12, 19:24
Medlem
alienfins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ringhals3
Ah! Du tror på omvänd split!

Nejdå, behövs bara ett trevligt PM..
Citera
2024-07-12, 19:58
Medlem
Ringhals3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av alienfin
Nejdå, behövs bara ett trevligt PM..

Ja det lär ju komma men utan substans.
Citera
2024-07-13, 08:27
Avslutad
Ett fantastiskt företag! Vi får se om det kommer något PM med substans. Visst är det kul att raketen har startats, bränslet doftar ända in på banken! Får väl se om kursen studsar tillbaka något innan den passerar 50 öre innan den far förbi 1 kr. När man tittar ut genom fönstret från raketen så ser man en del lipsillar som missade den stora uppgången. Men här inne i farkosten är det god stämning. Vi sjunger ”sudda sudda bort din sura min” och annat smått och gott! Stjärnorna blinkar och lyser i takt takt till sången, mysigt är bara förnamnet!

Nä, lyssna på lite goda råd och sluta vara ”nyttiga idioter” som bidrar till aktiens nedgång. Nu misstänker jag väl att ni gjorde detta för att vara snälla mot mig och en annan här på forumet för att vi skulle kunna köpa in oss billigt. Men nu får det vara slut på godheten och börja tänka på er själva. Det kan var dyrt i längden att vara gift och bitter på en aktie. Skilj er för helsike eller gå i parterapi.
Citera
2024-07-13, 10:26
Medlem
alienfins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hissen100
Ett fantastiskt företag! Vi får se om det kommer något PM med substans. Visst är det kul att raketen har startats, bränslet doftar ända in på banken! Får väl se om kursen studsar tillbaka något innan den passerar 50 öre innan den far förbi 1 kr. När man tittar ut genom fönstret från raketen så ser man en del lipsillar som missade den stora uppgången. Men här inne i farkosten är det god stämning. Vi sjunger ”sudda sudda bort din sura min” och annat smått och gott! Stjärnorna blinkar och lyser i takt takt till sången, mysigt är bara förnamnet!

Nä, lyssna på lite goda råd och sluta vara ”nyttiga idioter” som bidrar till aktiens nedgång. Nu misstänker jag väl att ni gjorde detta för att vara snälla mot mig och en annan här på forumet för att vi skulle kunna köpa in oss billigt. Men nu får det vara slut på godheten och börja tänka på er själva. Det kan var dyrt i längden att vara gift och bitter på en aktie. Skilj er för helsike eller gå i parterapi.

Väl talat 👏👏👏
Upp ska vi nog men väntar in ngt öre till innan jag fyller på igen med dubbelt så mkt aktier 😅💪😎🏝🍺
Citera
2024-07-13, 11:20
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av alienfin
Väl talat 👏👏👏
Upp ska vi nog men väntar in ngt öre till innan jag fyller på igen med dubbelt så mkt aktier 😅💪😎🏝🍺

Tack! Vi kör på det! 🤩
Citera
2024-07-13, 11:30
Medlem
Ringhals3s avatar
Det var ju ett nätt ras på 23,75% igår!
Finns det något som tyder på att den långa negativa trenden brutits?
Bllaget är ju alltjämt underfinansierat och de enda nyheger de släpper är kopplade till hur de ska hålla näsan över vattenytan närmsta halvåret.

Och historiskt har det ju aldrig någonsin blivit någonting värdeskapande av ett enda av deras PM.

Grattis till er som missade sista chansen att köpa på en krona! Ni missade en dålig affär!
Citera
2024-07-13, 11:51
Medlem
alienfins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ringhals3
Det var ju ett nätt ras på 23,75% igår!
Finns det något som tyder på att den långa negativa trenden brutits?
Bllaget är ju alltjämt underfinansierat och de enda nyheger de släpper är kopplade till hur de ska hålla näsan över vattenytan närmsta halvåret.

Och historiskt har det ju aldrig någonsin blivit någonting värdeskapande av ett enda av deras PM.

Grattis till er som missade sista chansen att köpa på en krona! Ni missade en dålig affär!

Yes ☺️ Hoppas på lite mer rabatt i veckan som kommer..🙏 Sen är det bara att vänta in nästa tjurrusning 😅
Citera
2024-07-15, 10:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hissen100
Wow där satt den! Vad var det jag sa, nu small det till riktigt bra! 50% uppgång den sista veckan! Än är det inte klart.

Grymt jobbat och stort grattis!!

Hade exakt samma tankar som dig att det snart är dags för ett anoto-ryck, öppnade tom tråden och läste när du köpte och tänkte att jag måste komma ihåg att göra samma sak men missade tyvärr tåget denna gång. Mest pga glömska och massa övrig stress.

Men jag gläds för din skull och otroligt skönt att slippa Rivet och Ringhals idiotiska inlägg för några dagar.

Men det märkliga är att det bara går att hitta nyheter om finansieringen och inget annat.

Jag hade räknat med ett pm, kan det vara ett jävligt bra pm på g och denna uppgång drivits av att det läckt tro?

Citat:
Ursprungligen postat av Ograst
Jag får närmast dödsångest när jag försöker läsa din finansiella strategi. Lägg pengarna på sprit och horor istället så kommer du i alla fall få lite glädje för pengarna!

Senast redigerad av rotebro-conny 2024-07-15 kl. 10:51.
Citera
2024-07-15, 11:08
Medlem
DVikings avatar
Är Pedro Pinto (Group tekniks chef) släkt med Paul Pinto?

https://www.youtube.com/watch?v=-LPna6mgveg

Kan ju bli hur stort som helst då

"Man kan komma långt som Donald Trump" Paul Pinto (2009)

Nya "investerarna" tar väl över bolaget i slutet av året och använder det för förlustavdrag, typ som SAS och OP.
Citera
2024-07-15, 14:07
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av rotebro-conny
Grymt jobbat och stort grattis!!

Hade exakt samma tankar som dig att det snart är dags för ett anoto-ryck, öppnade tom tråden och läste när du köpte och tänkte att jag måste komma ihåg att göra samma sak men missade tyvärr tåget denna gång. Mest pga glömska och massa övrig stress.

Men jag gläds för din skull och otroligt skönt att slippa Rivet och Ringhals idiotiska inlägg för några dagar.

Men det märkliga är att det bara går att hitta nyheter om finansieringen och inget annat.

Jag hade räknat med ett pm, kan det vara ett jävligt bra pm på g och denna uppgång drivits av att det läckt tro?

Tack ska du ha! Vi får väl se vad som gjorde att kursen stack iväg som den gjorde. Det blev i alla fall en köpsignal vid 22 öre, det var bara en tidsfråga innan det skulle ske. Sen får vi invänta PM, förmodar att ett sådant kommer. Rivet och Ringhals är nyttiga idioter för tradarna 😂 , de får gärna fortsätta. De har gjort det till sin livsuppgift att trakassera andra på forumet. Ganska meningslöst enligt mitt tycke!

Det är spännande att se var det tar vägen. Står utanför just nu men är inte främmande att kliva på tåget igen.
Citera
2024-07-15, 17:46
Medlem
TELAVIV91s avatar
Ni kan ju specka och trada bäst ni vill och så länge det finns omsättning i aktien finns möjligheterna till att tjäna en hacka. Men det tar inte bort att det bakomliggande företaget är bajs som har precis allt kvar att bevisa för att förtjäna fortsätta som noterat företag.
Antingen händer något radikalt nytt med företaget eller så går det snart i graven.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in