Omsättningen pekar uppåt iaf så ser riktigt lovande ut. Inte minst med en färdig ADNA deal med världens största tryckeri. Blir kul detta.
Kanske dags att du utvärderar ditt inlägg från november 2018, det är slumpmässigt valt för att representera dina konsekvent världsfrånvända inlägg här i tråden.
Det är ganska kul att se att det fortfarande är lite liv i den tråden.
Alien,FonziEE och Hissen har hållit en oroväckande låg profil den senaste tiden verkar det som.
Haussarflosklerna har lyst med sin frånvaro...
Det är ganska kul att se att det fortfarande är lite liv i den tråden.
Alien,FonziEE och Hissen har hållit en oroväckande låg profil den senaste tiden verkar det som.
Haussarflosklerna har lyst med sin frånvaro...
Undrar varför?
Trevlig dag!
Jag förstår inte vad du menar, ligger inte alls lågt! Så här billigt har det aldrig varit. Ser du inte köpläget? Nu är det verkligen rea, så här glad och nöjd har jag inte varit på länge! Köper ett knippe nästan varje dag. Hoppas att den sjunker lite till så att det blir ännu mer rea!
Jag förstår inte vad du menar, ligger inte alls lågt! Så här billigt har det aldrig varit. Ser du inte köpläget? Nu är det verkligen rea, så här glad och nöjd har jag inte varit på länge! Köper ett knippe nästan varje dag. Hoppas att den sjunker lite till så att det blir ännu mer rea!
Det är läge att köpa så mycket som man kan! Det är inte så tokigt som det låter. När ett bolag är nere för räkning så kommer tradarna in och blåser upp kursen skyhögt. I slutet av februari gick SAS ner till 1,5 öre eftersom alla visste att aktien skulle bli helt värdelös. Ändå drog tradarna upp kursen till 8 öre och lyckades tjäna sig en hacka. Nu är kursen nästan tillbaka.
Snart startar raketen!!!
Raketen har slut på bränsle och har avverkat 99,98% av resan från toppen till krashen.
Sedan är ju Anoto en aktie med väldigt låg omsättning.
Nej, jag stod utanför och förstod ingenting, tyvärr. Nyligen gjordes samma sak med Precise Biometrics. Inte lika mycket men den blåstes upp omotiverat högt. Snart är den tillbaks på samma nivå.
Skulle inte förvåna mig för fem öre om det snart händer samma sak med Anoto men med betydligt högre omsättning.
Nej, jag stod utanför och förstod ingenting, tyvärr. Nyligen gjordes samma sak med Precise Biometrics. Inte lika mycket men den blåstes upp omotiverat högt. Snart är den tillbaks på samma nivå.
Skulle inte förvåna mig för fem öre om det snart händer samma sak med Anoto men med betydligt högre omsättning.
Anoto brukar lyfta på PM som lovar sådant som sedanaldrig händer.
Tror det blir nyemission innan nästa sådant PM så nu är det inte läge att gå in tror jag.