Citat:
Ursprungligen postat av
alienfin
Jag tar det en gång til, jag är läskunnig och vet vad som gäller. Är du efterbliven eller låtsas du bara vara dum? Diskuterar inte med dig så sluta upprepa dig som en papegoja här som inte leder till nått vettigt.
Det står dig fritt att inte svara på mina frågor oavsett ifall det är på grund av att du inte klarar det, vill, tycker det är jobbigt eller annan anledning. Men det det finns ingen anledning att ta till invektiv. Detta är ett diskussionsforum. Jag kan tyvärr inte annat än tolka det som försök till härskarteknik i brist på argument.
Cevahir är i allra högsta grad relevant. Du har inte svarat gällande denna. Du anger valutaproblematik men om ordern omförhandlats så torde detta meddelas marknaden. Så om ordern är intakt enligt vad man sa från början borde aktieägarna vid detta laget fråga sig var pengarna är. Cevahir har meddelats som en order via PM. Här finns inga tvetydigheter alls kring detta.
Det blir märkligt att du inte vill bemöta vad jag skrev om Toppan. Det är ett mycket bra exempel på ett Anoto PM. Man drar ihop ett avtal som i sig inte betyder en enda krona i intäkt och sen slänger man in en siffra och anger detta i något sammanhang. I toppanfallet att det förväntas distribueras 10 miljoner adna markörer. Dvs absolut ingen order. Jämför Trata där man anger ett förväntat transaktionsvärde på närmare 100 miljoner dollar över 3 år. Ett PM som kom för snart två år sen. Vi kan konstatera att det bedömt inte kommit en krona från det.
Anser du att ovan är ett tecken på att jag låtsas vara dum eller är efterbliven? Du anser att det inte är inlägg i diskussionen som är relevanta?