Man ser att det börjar verkligen röra på sig nu. Man tillverkar 60,000st pennor i månaden nu!
Med ett pris på mellan 92 000 0000-122 000 000sek kvartalet. Dessa har man helt klart omsättning för redan då man verkar inte ens behöva ta in pengar för produktionen för nu iaf. Snyggt Won.
Små marginaler på dessa men det är inte där pengarna ska in utan samtidigt får man in fina stålar upfront för licensen och kunden får köpa nya mönster eftersom. Gamla kunder har börjar komma tillbaka också och köper efter nya prissättningen,helt galet bra trycker jag Won har gjort detta med sitt team.
Behöver inte gissa längre om omsättningen ökat redan i Q2. Förstår nu att han tänker göra massor av pengar i år
Bara att trampa gasen i botten och skapa nya killer apps och öka kundkretsen genom att skräddarsy nya lösningar åt en enorm marknad därute som är mer och mer beroende av den digitala världen.
Kan komma ett riktigt trevligt uppskjut i kursen om omsättningen ökar nu med dagens marginaler hehe. Kan bli ett väldigt lukrativt optionsprogram för Won och company och gör inte mig ngt då jag tjänar också pengar isf