2018-03-01, 17:48
Medlem
Tunga tider nu
Citera
2018-03-01, 17:55
Medlem
P.Gs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av alienfin
Sista avskrivningen var medräknad och utan den blev det vinst. Frågor på det?😁
Marknaden hade iaf inte räknat med siffrorna, bolaget är ner ~25% sedan rapporten.
Citera
2018-03-01, 17:58
Medlem
Citat:
Ändå bra med småsparare och trejdare som skapar mer köptillfällen. Alla klarar inte av att se skogen för alla träd..som ellabella tex,fast hen verkar ju inte fatta nått överhuvudtaget. Hoppas verkligen för hens skull att hen låtsas bara,annars finns det ett skrikande behov av en förmyndare för personen som har psykiska störningar i form av att stalka folk som för seriösa diskussioner i div forum
Jaja,bara att ignonera denne så tvinar nog det bort.
Av vilken anledning behöver jag förmyndare? Vilka psykiska störningar har jag?

Stalking? Det här är en tråd om anoto, där ställer jag frågor om anoto.

Du har en förmåga att gå till personangrepp när man ställer frågor som du inte har svar på eller som är besvärande.
Senast redigerad av ellabellak 2018-03-01 kl. 18:31.
Citera
2018-03-01, 17:58
Medlem
Citat:
Gick sådär med vestenir och co's hårda jobb idag med att snacka ned kursen.. har varit ett ett nöje och följa pajasarna över ett par kalla idag😁
Ner 6,59% idag. Du menar att det är bra?
Citera
2018-03-01, 18:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av P.G
Marknaden hade iaf inte räknat med siffrorna, bolaget är ner ~25% sedan rapporten.
Konvertiblerna är nog till största del avklarade nu. Så finns ingen anledning till att snacka upp nu. Nyemission kring sommar kanske?
Citera
2018-03-01, 19:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ellabellak
Konvertiblerna är nog till största del avklarade nu. Så finns ingen anledning till att snacka upp nu. Nyemission kring sommar kanske?
Kollade runt lite och svarar mig själv. Nyemission / konvertibler innan sommaren är nog rätt troligt.

https://twitter.com/Richard_Brase/status/968975568833302528
Citat:
Anoto passar på att kapitalisera kostnader motsvarande drygt 90 % av omsättningen i Q4. Man brände 29 mkr i Q4 och hade vid årsskiftet knappt 32 mkr i kassan. Tiggarbössa, chapter11 eller ny vända ”konvertibler” ligger i farans riktning.
Senast redigerad av ellabellak 2018-03-01 kl. 19:51.
Citera
2018-03-01, 20:08
Medlem
Citat:
Nä,vi har en 70mil till havet från vårt hus i norra Thailand men håller faktiskt på och söker efter lämpligt boende vid kusten,troligen hus blir det i Baen Saree nära Jomtien.
Själv då? Bor kvar hos mamma och mår dåligt i nån sur förort och tangentbordskrigar och tror du kan komma under skinnet på andra med dina innehålls lösa inlägg med redan hela 3 argumenterande ord.
Skitbolag,inget intresse.
Jag mår jättebra med min investering och mitt gav är på 0.32 nu så vi ses på kronan
Inser ju dock att kommentera ngt om bolaget är inte värt med dig då du inget vet. Vad var det för order i Januari tex? Missat 4000 pennors tilläggsorder i Juni av en nöjd Japan kund?

Var tvungen att titta tillbaka lite i tråden då den är full av humor och hittade ovan inlägg, notera personagreppet. Nåväl, 0.32 efter omvänd split är det 9,6 i gav nu då?

Viktig tråd detta att hålla liv i så att folk förstår att det är ett skitbolag. Om priset går ner vinner alla, vi som anser att det är kraftigt övervärderat till nuvarande pris och Alienfin vinner med då denne tidigare uttryckt att det är bra med småsparare och traders som skapar köptillfällen, det vill säga sänker priset. Ner till 1 öre i pris borde vara optimalt då för alla som älskar bolaget, blir inte bättre köptillfälle för dem som älskar bolaget.
Citera
2018-03-01, 20:12
Medlem
NickeNicknames avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ellabellak
Var tvungen att titta tillbaka lite i tråden då den är full av humor och hittade ovan inlägg, notera personagreppet. Nåväl, 0.32 efter omvänd split är det 9,6 i gav nu då?

Viktig tråd detta att hålla liv i så att folk förstår att det är ett skitbolag. Om priset går ner vinner alla, vi som anser att det är kraftigt övervärderat till nuvarande pris och Alienfin vinner med då denne tidigare uttryckt att det är bra med småsparare och traders som skapar köptillfällen, det vill säga sänker priset. Ner till 1 öre i pris borde vara optimalt då för alla som älskar bolaget, blir inte bättre köptillfälle för dem som älskar bolaget.
Hen är en små trejder läs vissa trådar där Hen medger att det ser illa ut, men kan bli bra,väldigt bra
att Vissa här går på Hens inlägg ,fattar inte sluta lyssna och läs på,är mitt råd
Citera
2018-03-02, 03:12
Medlem
alienfins avatar
Tråden har skapats för att diskutera aktien. Inte om mig men öppna gärna en ny tråd där ni kan tro vad ni vill om mig 😁

Mvh. En som är långsiktig och har stark tro om en fin framtid för bolaget i fråga.
Citera
2018-03-02, 06:43
Medlem
Didkrepansen mellan hur Won uttrycker sig om sig själv och Anoto, hur företaget presterar och marknadens syn är enorm. Won ser sig som en global storledare men företagets affärer ter sig som en öokal fiskares i storlrk. Vem får rätt till söut? Lycka till!
Citera
2018-03-02, 07:07
Medlem
alienfins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lillskrot
Didkrepansen mellan hur Won uttrycker sig om sig själv och Anoto, hur företaget presterar och marknadens syn är enorm. Won ser sig som en global storledare men företagets affärer ter sig som en öokal fiskares i storlrk. Vem får rätt till söut? Lycka till!

Won verkar vinna iaf om man ser till utvecklingen av licens/mjukvaruintäkterna som planerat 😁
Citera
2018-03-02, 08:15
Medlem
Citat:
Won verkar vinna iaf om man ser till utvecklingen av licens/mjukvaruintäkterna som planerat 😁
Ja det går fort framåt. Sisådär 2045 kan spararna som gick in 2015 nå breakeven, om inte Won hittar något nytt kapitalförstörande projekt dvs. Lycka till!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in