Citat:
Ursprungligen postat av
alienfin
Nä,vi har en 70mil till havet från vårt hus i norra Thailand men håller faktiskt på och söker efter lämpligt boende vid kusten,troligen hus blir det i Baen Saree nära Jomtien.
Själv då? Bor kvar hos mamma och mår dåligt i nån sur förort och tangentbordskrigar och tror du kan komma under skinnet på andra med dina innehålls lösa inlägg med redan hela 3 argumenterande ord.
Skitbolag,inget intresse.
Jag mår jättebra med min investering och mitt gav är på 0.32 nu så vi ses på kronan

Inser ju dock att kommentera ngt om bolaget är inte värt med dig då du inget vet. Vad var det för order i Januari tex? Missat 4000 pennors tilläggsorder i Juni av en nöjd Japan kund?
Var tvungen att titta tillbaka lite i tråden då den är full av humor och hittade ovan inlägg, notera personagreppet. Nåväl, 0.32 efter omvänd split är det 9,6 i gav nu då?
Viktig tråd detta att hålla liv i så att folk förstår att det är ett skitbolag. Om priset går ner vinner alla, vi som anser att det är kraftigt övervärderat till nuvarande pris och Alienfin vinner med då denne tidigare uttryckt att det är bra med småsparare och traders som skapar köptillfällen, det vill säga sänker priset. Ner till 1 öre i pris borde vara optimalt då för alla som älskar bolaget, blir inte bättre köptillfälle för dem som älskar bolaget.