Citat:
Ursprungligen postat av
inst
Jodå dricker väl kaffe någon gång om dagen, men den lilla koppen till frukost kan väl inte vara avgörande? Trots att jag kommer nyduschad med rena kläder så stinker man ju svett på interjuv, börajr bli trött på detta..

ska snart träffa min läkare igen får fråga vad han säger.
Det bör inte vara avgörande, men det kan säkert hjälpa till att ytterligare öka och förstärka oroskänslorna.
Jag är absolut ingen som är onödigt nojjig över mediciner, men i det här fallet måste jag säga att mediciner är fel sätt att lösa det på. Det är med 90% säkerhet endast ett väldigt temporärt problem som du kommer ur genom att öva och tänka annorlunda.
Men om du nu prompt måste ha mediciner så är ju klassiska ångestdämpande sannolikt ganska effektiva. Men i ditt fall är jag nästan hundra på att dess bieffekter överväger de positiva effekter du är ute efter.
Vill du trots allt gå hardcore så är väl typ Xanax eller amitriptylin effektivt. Men detta kommer du nog inte få utskrivet. Det förstnämnda är starkt beroendeframkallande och det sistnämna ger ofta minskad sexlust, ökad likgiltighet och viktökning.