2014-03-08, 10:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KronPelle
Wow, vet inte hur fan jag missade den. Men då vet man iaf vem svinet är här i stan så då återstår väl bara att googla på han i staterna. Ja så länge dom skyddar sina barn mot pedofiler så skiter jag blank i om dom stenar sin otrogna fru.

EDIT: Så det var därför han "sa upp sig" i Amerika och stack till Sverige.

Om han redan var känd som pedofil i USA innan han flyttade hit vet jag inte. Men att polisen i USA tipsade svenska polisen om honom beror antagligen på att han hade sin ''kundkrets'' i USA.
Citera
2014-03-08, 11:49
Medlem
RemeronDreamss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KronPelle
Wow, vet inte hur fan jag missade den. Men då vet man iaf vem svinet är här i stan så då återstår väl bara att googla på han i staterna. Ja så länge dom skyddar sina barn mot pedofiler så skiter jag blank i om dom stenar sin otrogna fru.

EDIT: Så det var därför han "sa upp sig" i Amerika och stack till Sverige.

Nej ingen eventuell religion eller "heder" skyddar mot vare sig brott eller pedofili. Tro mig, har jobbat på behandlingshem. Religion eller "heder" bestämmer möjligen vad som får bli offentligt, eller vad man får prata om inom den egna gruppen. Förnekelsen är gigantisk när det gäller sånt här. Fruar stannar hos sina män trots att de vet vad som försiggått, etc.
Senast redigerad av RemeronDreams 2014-03-08 kl. 11:55.
Citera
2014-03-08, 13:47
Medlem
KronPelles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RemeronDreams
Nej ingen eventuell religion eller "heder" skyddar mot vare sig brott eller pedofili. Tro mig, har jobbat på behandlingshem. Religion eller "heder" bestämmer möjligen vad som får bli offentligt, eller vad man får prata om inom den egna gruppen. Förnekelsen är gigantisk när det gäller sånt här. Fruar stannar hos sina män trots att de vet vad som försiggått, etc.

Nej det är iofs sant vilket är orsaken till att man är ateist.

Hur länge har MA bott i Sverige, vet du det?
Citera
2014-03-08, 20:14
Medlem
HBOLLs avatar
Det här är likvärdigt som att själv utföra alla gärningar,jag skulle vilja se personen torterad stympad sedan blodtransfusion och sedan torterad minst i ett halvår.
Citera
2014-03-09, 12:09
Medlem
lasternassummas avatar
Det finns en person i Sverige med det namn som anges
i artikeln som länkas till här:

(FB) Internationell pedofilhärva avslöjad: Största pedofilen 50-åring boende i Södertälje

mvh/Bo S
Citera
2014-03-09, 23:45
Medlem
weirdbeatss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TigerKid
Är personen känd?
Vem är det det rör sig om då?
Citera
2014-03-10, 06:22
Medlem
När kan man förvänta sig att få veta mer?

Typ vad som står i förundersökningsprotokoll och vad som sades under häktningsförhandlingarna som var i fredags?
Citera
2014-03-10, 09:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av weirdbeats
Vem är det det rör sig om då?

Det står tidigare i tråden och det finns även en tidningsartikel från USA med hans namn och bild i tråden.
Citera
2014-03-10, 10:08
Medlem
http://www.southcoasttoday.com/apps/...cid=sitesearch
Citera
2014-03-10, 12:12
Medlem
weirdbeatss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lasse-Wongo

Typ vad som står i förundersökningsprotokoll och vad som sades under häktningsförhandlingarna som var i fredags?
Undrar jag med…
Citera
2014-03-11, 10:23
Medlem
KronPelles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lasse-Wongo

Citat:
Ursprungligen postat av weirdbeats
Undrar jag med…

Den kommer nog inte inom de närmsta dagarna eftersom dom måste kartlägga hela hans nätverk innan, men kan erkänna att jag sitter som på nålar i väntan på en FUP-länk.

Citat:
"(The girl) told the judge that she went to (Mr. Alphonse's) house willingly, and when it got too rough she said stop, and it was her testimony that he did not," Ms. Martin said.

According to the girl's mother, Mr. Alphonse began an "inappropriate relationship" with her daughter in September 1998.

After the woman filed a formal complaint with the Fairhaven Police Department in December 1998, Officer Alphonse, 36, resigned from the force.

Once a predator, always a predator!

Och nu sitter Länstidningen i Södertälje och gör allt för att skydda den lilla råttan - fega mediakräk!

EDIT:

Artikeln om hans uppsägning i Fairhaven, Massachussetts
http://www.southcoasttoday.com/apps/...NEWS/301059986
Senast redigerad av KronPelle 2014-03-11 kl. 10:29.
Citera
2014-03-11, 10:44
Medlem
Kringelvägen 2B Södertälje, tidigare bosatt i Skogås.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in