En man boende i Södertälje är alltså ledaren för en internationell liga som producerat stora mängder barnporr mot betalning.
Hur har pedofilen kommit i kontakt med andra pedofiler?
Vem är han? Är han etnisk svensk eller av annan härkomst?
Tjeckien... finns riktigt olustiga miljöer där med hemmabordeller och skällande hundar i villakvarteren. Blev inte förvånad över att det landet poppade upp.
Måste bara säga att ni har alla väldigt fel, så ni kan sluta spekulera om judar och syrianer bara för att det är i Södertälje... Mannen är inte etnisk Svensk.
Det kanske var en "svensk" som fått bilderna av en syriansk pedofil.
Det där låter troligt om det nu var en etnisk svensk, vilket jag antar att du menar. Dock tror jag att det var en från början invandrad, numera svensk, som fått bilderna av en östeuropée. Dock ej en syrian, för de har i alla fall heder när det kommer till barn
Bortse från det där sista jag sa, jag har ju ingen aning om det överhuvudtaget…
Måste bara säga att ni har alla väldigt fel, så ni kan sluta spekulera om judar och syrianer bara för att det är i Södertälje... Mannen är inte etnisk Svensk.
Blir man förvånad över att du omedelbart spekulerar och hoppas på att det ska röra sig om judar? Det var dåligt väder idag också, judarna kanske låg bakom det med? De har trots allt stort inflytande inom SMHI! Gud banne mig om det faktiskt fanns svenska pedofiler! Tack o lov för att alla pedofiler är judar och babbar av smutsigt slag! Vi svenska übermensch kan ju inte besitta sådana perversioner!
OnT: Hur exakt utförde denna man transaktionerna? Paypal? Företaget alternativt någon myndighet måste väl ha lagt märke till att mannen i fråga tjänat stora cash genom en anonym väg! Eller under vilken täckmantel utfördes transaktionerna?
I dagens moderna samhälle använder man bitcoins eller liknande, anonymt och bra.
syrianer har heder i alla fall när det kommer till barn
I princip alla kulturer har heder när det kommer till barn. De som håller på med sådant här är kraftigt störda i huvudet och det har inget att göra med vilken kultur de är fostrade i. De finns tyvärr sådana här djupt störda människor i alla länder, kulturer och samhällsskikt och det de har gemensamt är just att de har något fel i skallen.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!