• 1
  • 2
2014-03-04, 10:40
Medlem
JumpingJacks avatar
Min fru läser Amelias tidning M och i senaste numret var det en intervju med Carina Lundberg Markow, känd som Folksams chef i ägarfrågor, och fru till filmrecensenten Ronny Svensson.

Lundberg Markow och Svensson är tydligen nyskilda, eftersom Ronny vänstrat med någon annan i ett år bakom ryggen på sin fru.
Intervjun bjuder på en hel del ganska avslöjande detaljer som att Ronny bara låg på soffan och åt godis, ville inte ha sex och hade problem med vikten.
Jag blev ganska förvånad för det här paret har verkat så förälskade i varandra, trots att de varit tillsammans i mer än 20 år. Frun är dessutom både vacker och skärpt.

Fråga: vem har Svensson vänstrat med och finns det annat skvaller om honom?
Citera
2014-03-04, 11:08
Medlem
UT64s avatar
Han har en passion för gamla leksaksbilar i plåt, gärna Volvo.
Citera
2014-03-04, 12:46
Medlem
SearchAndFinds avatar
Att Ronny kanske är skurken i historien må stämma men man kan väl ändå sköta det snyggare. Äh, kul hur som helst. Kan se framför mig hur Ronny ligger där på soffan, kollar film och trycker snickers och känner sig fet. Haha fy fan, knulla vill han inte heller. Jävla Ronny!
Citera
2014-03-04, 18:26
Medlem
B´stards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JumpingJack
Min fru läser Amelias tidning M och i senaste numret var det en intervju med Carina Lundberg Markow, känd som Folksams chef i ägarfrågor, och fru till filmrecensenten Ronny Svensson.

Lundberg Markow och Svensson är tydligen nyskilda, eftersom Ronny vänstrat med någon annan i ett år bakom ryggen på sin fru.
Intervjun bjuder på en hel del ganska avslöjande detaljer som att Ronny bara låg på soffan och åt godis, ville inte ha sex och hade problem med vikten.
Jag blev ganska förvånad för det här paret har verkat så förälskade i varandra, trots att de varit tillsammans i mer än 20 år. Frun är dessutom både vacker och skärpt.

Fråga: vem har Svensson vänstrat med och finns det annat skvaller om honom?

Kommer det verkligen som en överraskning? Är väl ganska uppenbart att han är TJOCK?

Sen KANSKE det kan vara så att hon är lite bitter?
Citera
2014-03-04, 18:40
Medlem
På grund av bröstcancer i släkten har hustrun opererat bort i stort sett allt kvinnligt:

Citat:
Carina Lundberg Markow var 38 år när hon bestämde sig för att operera bort brösten.
Citat:
– Jag tog bort äggstockarna, livmodern och livmodertappen när jag var 45 år.
Nästan alla hennes kvinnliga organ har avlägsnats – men hon känner sig absolut inte okvinnlig.

http://www.aftonbladet.se/wendela/sp...cle11526470.ab
Citera
2014-03-04, 18:50
Medlem
B´stards avatar
Fast det där var ju några år sedan, sen opererade hon in implantat istället. Så att han skulle ha vänstrat p.g.a det känns ju långsökt...
Citera
2014-03-04, 21:04
Bannlyst
Ger väldigt mycket obefogade överbetyg, särskilt till Franska filmer. Han är en frankofilm..
Citera
2014-03-05, 08:54
Medlem
UT64s avatar
Jag tror Ronny Svensson är precis den han ser ut att vara: En filmnörd.

Han gillar i stort sett allting på det ena eller andra sättet; Oscarsfilmer,
kultfilmer, B-filmer, glömda filmer från 70-talet, senaste Bond-filmen...

Han är helt enkelt nöjd och glad så länge han har film att se på och godisskål till hands.
Citera
2014-03-05, 08:58
Medlem
Carl Serungs avatar
Han är en jävel på att göra riktigt grymma mackor kan jag meddela!

Citera
2014-03-05, 10:15
Medlem
Den gode Ronny gillar inte bara att äta snickers i soffan han gillar även hockey och frölunda.

http://www.youtube.com/watch?v=k1wQqsW8BJc

En hemma hos video hos Ronnys vars rum består av filmer och memorabilia. Han passar nog bra som ungkarl.
Citera
2014-03-05, 13:52
Citat:
Ursprungligen postat av Lejf
Den gode Ronny gillar inte bara att äta snickers i soffan han gillar även hockey och frölunda.

http://www.youtube.com/watch?v=k1wQqsW8BJc

En hemma hos video hos Ronnys vars rum består av filmer och memorabilia. Han passar nog bra som ungkarl.

Jag undrar hur mycket hans Andy Warhol-tavlor är värda?
Citera
2014-03-05, 21:01
Medlem
B´stards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SirSaWa
Jag undrar hur mycket hans Andy Warhol-tavlor är värda?

" Frölunda Hockey Player blev Andy Warhols sista produktion. Det kanske är lite förvånande att han åtog sig detta arbete, men 1986 var inte Warhol lika i ropet längre. Detta blad går fortfarande lägre än övriga och är väl inte heller särskilt bra, om man ska vara uppriktig. "

http://www.antikvarlden.se/uppatgaen...x?article=8867

Med tanke på att det främst är de med lokal anknytning som kan tänkas vara intresserade så lär priset inte vara särskilt högt.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in