2005-08-05, 05:11
Medlem
JizzNutss avatar
för det första så måste jag säga att jag är totalt ny inom detta..
testade hasch för ett par år sen men det hände inte speicellt mkt och jag brydde mig heller inte så mkt för det.

men nu känner jag att jag skulle vilja prova nåt som får en att komma bort från verkligheten och slappna av/njuta/mysa, om så bara för några minuter.
och nu snackar ja inte om tunga droger och/eller kemikalier utan helst "naturliga" droger..

vad skulle ni rekomendera?
Citera
2005-08-05, 05:42
Medlem
WaRs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JizzNuts
för det första så måste jag säga att jag är totalt ny inom detta..
testade hasch för ett par år sen men det hände inte speicellt mkt och jag brydde mig heller inte så mkt för det.

men nu känner jag att jag skulle vilja prova nåt som får en att komma bort från verkligheten och slappna av/njuta/mysa, om så bara för några minuter.
och nu snackar ja inte om tunga droger och/eller kemikalier utan helst "naturliga" droger..

Edit: Du hade visst redan testat cb...
Citera
2005-08-05, 05:54
Bannlyst
Alkohol kanske?

LSA-frön är väl en rätt bra nybörjargrej.
Citera
2005-08-05, 13:07
Bannlyst
Ecstacy!
Citera
2005-08-05, 13:40
Medlem
supahs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JizzNuts

prova någon lätt opiat
Citera
2005-08-05, 13:57
Medlem
TomiXs avatar
Kodein tror jag är ett bra val
Citera
2005-08-05, 17:12
Medlem
JizzNutss avatar
okej, tips från alla håll
men jag tror jag ska ge gräset en chans till
problemet är att jag har slutat röka(tobak) nu efter en herrejösses massa år så vill jag inte blanda in tobaken..

psykedeliska droger lät ju rätt intressant för att inte tala om att svamp finns ju överallt ...
någon som kan beskriva lite mer ingående vad som menas med "psykedeliska"?
Citera
2005-08-06, 18:25
Medlem
bIZongs avatar
du kan ju testa dxm det är en rätt schysst första drog ( i små mängder). men många gillar ju inte dxm så...
Citera
2005-08-06, 18:31
Bannlyst
Morötter
Citera
2005-08-06, 18:52
Medlem
Cykeltratts avatar
prata med gamla kompisar som går i högskolan, och jag höll på å tappa öronen när dom frågade mig om jag hört talas om HBW frön (morning glory, blomman för dagen) frön.... jag har hållt på ett tag med det ena å det andra åsa jag visste exakt.... det har tydligen blivit väörsta inne grejen... och eftersom så många håller på med det måste det ju vara en första bra grej å prova....

annars föreslår jag CB så klart.... ta djuuuuuuupa bloss.... håll inne lääääääänge.... blås ut....vänta ett tag å upprepa proceduren... då ska det nog gå fint...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in