• 1
  • 2
2014-03-03, 14:36
Medlem
Idag fick jag det pikanta nöjet att besöka Karlskoga. Klockan är 11 och jag går längs en trottoar och möter en kvinna med barnvagn. Mörkt hår, dubbelhaka, 1,60 lång, 25 kg övervikt som framförallt sitter på nedre midja och bak.

Går vidare och möter en ny kvinna med barnvagn, undrar vad som händer? Har jag fått en Déjà vu?, är det en tvillingsyster? Hon hade ett identiskt utseende som den första kvinnan.

När jag kommer in till stadens torg vimlar det av mörkhåriga, korta, dubbelhakiga träskpaddor med övervikt. De röker, stojar, och springer alla runt i sina mys-pys byxor.

Jag satte mig ner vid torget och tittade häpnadsväckande. Har aldrig upplevt en sådan homogen befolkning. Kändes som att jag satt och titta på apor!!.

Riktigt otäckt detta. Jag och en vän ska åka tillbaka till denna stad och gå på zafari. Ni som bor i Karlskoga, vet ni om det är mycket inavel i er stad?, känner ni igen detta?
Senast redigerad av jonte400 2014-03-03 kl. 14:40.
Citera
2014-03-03, 14:53
Medlem
Wertyms avatar
Nej då, inte så farligt med inavel i Karlskoga. Tjocka människor finns det överallt, ingenting du nämnt talar för inavel.

Vad gör du i Nobels stad, du verkar inte vilja vara där?
Citera
2014-03-03, 15:06
Medlem
Devilsweets avatar
Knappast mer inavel här än på övriga ställen i vårt avlånga land. Dock finns det några riktiga original här, verkar vara dessa du stött på
Citera
2014-03-03, 15:16
Medlem
WJC123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jonte400
Idag fick jag det pikanta nöjet att besöka Karlskoga. Klockan är 11 och jag går längs en trottoar och möter en kvinna med barnvagn. Mörkt hår, dubbelhaka, 1,60 lång, 25 kg övervikt som framförallt sitter på nedre midja och bak.

Går vidare och möter en ny kvinna med barnvagn, undrar vad som händer? Har jag fått en Déjà vu?, är det en tvillingsyster? Hon hade ett identiskt utseende som den första kvinnan.

När jag kommer in till stadens torg vimlar det av mörkhåriga, korta, dubbelhakiga träskpaddor med övervikt. De röker, stojar, och springer alla runt i sina mys-pys byxor.

Jag satte mig ner vid torget och tittade häpnadsväckande. Har aldrig upplevt en sådan homogen befolkning. Kändes som att jag satt och titta på apor!!.

Riktigt otäckt detta. Jag och en vän ska åka tillbaka till denna stad och gå på zafari. Ni som bor i Karlskoga, vet ni om det är mycket inavel i er stad?, känner ni igen detta?

Du träffar helt rätt! Det där är definitivt den bild jag har fått av Karlskoga efter mina få besök där!
Citera
2014-03-03, 15:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Wertym
Nej då, inte så farligt med inavel i Karlskoga. Tjocka människor finns det överallt, ingenting du nämnt talar för inavel.

Vad gör du i Nobels stad, du verkar inte vilja vara där?

Du verkar inte ha läst. Jag pratar om en homogen grupp. Det var som fågelskådning. Kvinnorna som kom hade alla gympa-byxor, en 30 kg karlskogaröv, dubbelhaka, mörkt hår och 1,60 långa.

Har aldrig upplevt något liknande, synnerhet karlskogaröven
Citera
2014-03-03, 15:38
Medlem
Oscaris avatar
Det låter lite som träskpaddor. Stämmer det?
Citera
2014-03-03, 18:12
Medlem
CaptainSweatpantss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jonte400
Kvinnorna som kom hade alla gympa-byxor, en 30 kg karlskogaröv, dubbelhaka, mörkt hår och 1,60 långa.

Det låter som vanligt WT, som förekommer i större utsträckning i mindre städer med relativt hög arbetslöshet, stor utflyttning och som ligger lite avsides till.
Citera
2014-03-03, 18:24
Medlem
ProfessorSudos avatar
Det lät jävla omysigt. Har själv inte varit i Karlskoga, så det är svårt att föreställa mig denna gravt störande händelse. Du skulle inte kunna lägga upp ett par bilder tror du?
Citera
2014-03-04, 00:49
Medlem
NattNatts avatar
Frågan ni i tråden kanske borde ställa er är vad som är mest patetiskt. Att ha fet röv, mjukisbyxor och barnvagn. Eller att ha så lite liv att det bästa man kan hitta på är att sitta och diskutera dessa.

kackeli kackel. WT, WT whitetrash. Krr krr kackel kackel WT, WT, WT.

Var det någon som nämnde en apflock? Haha jag älskar ironi.
Citera
2014-03-04, 01:00
Medlem
Vuxenporrs avatar
Det kanske är ett urval som förskjutits av att man främst ser personer som vid normal arbetstid inte arbetar.
Citera
2014-03-04, 10:05
Medlem
Hahaha Kul tråd!

Jag har bott i Karlskoga i några år och kan bara konstatera att de förekommer inte mer inavel där än i andra "småstäder".

vh
Citera
2014-03-04, 11:49
Medlem
Ttoclaws avatar
Kan bara instämma! Var där på ett jobbrelaterat uppdrag, jag trodde jag befann mig i en annan del av Köping
Det var helt sjukt.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in