Näshår kan jag ta bort om nåt sticker ut, men de som är inuti får då vara kavr. Ögonbrynen ser rätt bra ut som de är men tar en del småstrån som växer utanför.
Rakar armhålor året runt. Ben och bikinilinje sommartid.
Noppar ögonbryn, rakar musen (helrakad för det mesta, har ändå så ljust och tunt könshår att "frisyrer" knappt syns) och mellan skinkorna. I övrigt har jag väldigt lite kroppshår, men drar hyveln över smalbenen då och då. Det lilla fjun jag har är inget som syns, gör det mer för den lena känslan.
Killen gillar när jag har en liten mustofs han kan smeka i tv-soffan, så sparar en sån åt honom ibland.
Jag rakar benen (upp till knäna) och under armarna. Bikinilinjen vaxar jag. Körde brazilian förut, nu för tiden blir det landningsbana eller liknande frisyr.
Jag rakar ben och lår samt lite intimt, och har gjort permanent hårborttagning i armhålorna och bikinilinjen/lite intimt. Jag vaxar mellan skinkorna och benen samt lår under sommartid. Förövrigt gör jag INTE detta för någon annans skull än min egen!
smalbenen, lite på insida lår, armhålorna, fittan, mellan skinkorna. men jag är inte så noga med att raka benen ofta. känns viktigast med fittan om jag inte har tid hehe
Eftersom det står just ''ärligt talat nu'' så antar jag att jag ska vara just ärlig.
Brukar dra rakhyvlen ett par gånger i ansiktet för att få bort alla små fjun jag har på kinderna. Sminkar mig nästan dagligen och jag gillar inte att få foundation och puder som fastnar i håren där.
Rakar mig även under armarna, där nere samt nedre delen av benen inkl. knäna. Försöker dock att raka benen så sällan som möjligt då jag har väldigt tunn hud där. Vill gärna bevara solbrännan.
Brukar även ta lite på fjunen på armarna ibland, mest för att de inte ska bli så långa.
Noppar ögonbrynen och ett par hår på magen som blir missfärgade av min piercing.
Skulle gärna vilja veta om ni tjejer "nopprar" näsan? Har varit ett mysterium då jag frågade min nuvarande flickvän, men fick till svar att det är en hemlis. Hon har inget hår alls i näsan i stort sätt. Hur gör ni?
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!