• 1
  • 2
2014-03-03, 12:54
Medlem
Jag kan börja och säga.
Under armarna (Armhålorna), fittan, mellan skinkorna, smalbenen och bikinilinjen (lite på innelåren).

Alla tjejer rakar ju bort olika, vissa rakar ju bort allt, vissa lite och vissa inget
Citera
2014-03-03, 12:58
Medlem
Skulle gärna vilja veta om ni tjejer "nopprar" näsan? Har varit ett mysterium då jag frågade min nuvarande flickvän, men fick till svar att det är en hemlis. Hon har inget hår alls i näsan i stort sätt. Hur gör ni?
Citera
2014-03-03, 13:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ToffeF
Skulle gärna vilja veta om ni tjejer "nopprar" näsan? Har varit ett mysterium då jag frågade min nuvarande flickvän, men fick till svar att det är en hemlis. Hon har inget hår alls i näsan i stort sätt. Hur gör ni?

Haha, jag "nopprar" inte näsan, ingen ska ju va där och titta och hålla på, haha
Citera
2014-03-03, 13:32
Medlem
Uncle Dukes avatar
Citat:

Får man fråga hur och varför du kontrollerar detta?
Citera
2014-03-03, 13:35
Medlem
BernardLoutres avatar
Citat:

Det är ju klart att hon inte har nåt hår i näsan, hon har ju nopprat det.
Citera
2014-03-03, 14:10
Awaiting Email Confirmation
Citat:
Ursprungligen postat av sthlmsgirl
Jag kan börja och säga.
Under armarna (Armhålorna), fittan, mellan skinkorna, smalbenen och bikinilinjen (lite på innelåren).

Alla tjejer rakar ju bort olika, vissa rakar ju bort allt, vissa lite och vissa inget

Jag rakar bort precis det som du rakar bort. Fast många av mina vänner rakar också låren, är det vanligt att tjejer gör de?
Citera
2014-03-03, 14:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Uncle Duke
Får man fråga hur och varför du kontrollerar detta?
Det är ingen kontrollsak, var mer en spontan blick mot näsan när man till exempel låg i hennes knä och såg uppåt mot hennes ansikte. Fick då den tanken.
Citera
2014-05-25, 02:00
Medlem
rakar mej ingenstans!
Är så trött på ideal och att vi kvinnor ska ändra på oss för att passa in i ett samhälle som enligt mej bara ger tjejer dålig självkänsla och självförtroende.
Citera
2014-05-25, 02:11
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av tintin86
rakar mej ingenstans!
Är så trött på ideal och att vi kvinnor ska ändra på oss för att passa in i ett samhälle som enligt mej bara ger tjejer dålig självkänsla och självförtroende.

Jo fast det handlar väl inte bara om kvinnor.
Man bör ju te.x. raka bort sitt könshår om man har partner
för att göra sexlivet mer fräscht, både män och kvinnor
Citera
2014-05-25, 09:04
Medlem
Citat:
rakar mej ingenstans!
Men va tycker din partner om det? Eller är du singel? Har du som en ryamatta nere på fittan dårå?
Citera
2014-05-25, 16:21
Medlem
Honeyprims avatar
Citat:
rakar mej ingenstans!

Usch..

Jag har hår på huvudet och det är tillräckligt.
Citera
2014-05-25, 17:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Charlesbronson-69
Men va tycker din partner om det? Eller är du singel? Har du som en ryamatta nere på fittan dårå?

För tillfället har jag ingen partner, men när jag hade var det aldrig några problem.
Har just nu 3 älskare,två män och en kvinna. Och ingen utav dem har klagat så!

Jag skulle aldrig ändra på min kropp bara för att jag hittade en partner och för att bli
mer accepterad.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in