Skulle gärna vilja veta om ni tjejer "nopprar" näsan? Har varit ett mysterium då jag frågade min nuvarande flickvän, men fick till svar att det är en hemlis. Hon har inget hår alls i näsan i stort sätt. Hur gör ni?
Skulle gärna vilja veta om ni tjejer "nopprar" näsan? Har varit ett mysterium då jag frågade min nuvarande flickvän, men fick till svar att det är en hemlis. Hon har inget hår alls i näsan i stort sätt. Hur gör ni?
Haha, jag "nopprar" inte näsan, ingen ska ju va där och titta och hålla på, haha
Får man fråga hur och varför du kontrollerar detta?
Det är ju klart att hon inte har nåt hår i näsan, hon har ju nopprat det.
Får man fråga hur och varför du kontrollerar detta?
Det är ingen kontrollsak, var mer en spontan blick mot näsan när man till exempel låg i hennes knä och såg uppåt mot hennes ansikte. Fick då den tanken.
rakar mej ingenstans!
Är så trött på ideal och att vi kvinnor ska ändra på oss för att passa in i ett samhälle som enligt mej bara ger tjejer dålig självkänsla och självförtroende.
rakar mej ingenstans!
Är så trött på ideal och att vi kvinnor ska ändra på oss för att passa in i ett samhälle som enligt mej bara ger tjejer dålig självkänsla och självförtroende.
Jo fast det handlar väl inte bara om kvinnor.
Man bör ju te.x. raka bort sitt könshår om man har partner
för att göra sexlivet mer fräscht, både män och kvinnor
rakar mej ingenstans!
Men va tycker din partner om det? Eller är du singel? Har du som en ryamatta nere på fittan dårå?
rakar mej ingenstans!
Men va tycker din partner om det? Eller är du singel? Har du som en ryamatta nere på fittan dårå?
För tillfället har jag ingen partner, men när jag hade var det aldrig några problem.
Har just nu 3 älskare,två män och en kvinna. Och ingen utav dem har klagat så!
Jag skulle aldrig ändra på min kropp bara för att jag hittade en partner och för att bli
mer accepterad.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!