2014-03-02, 23:14
Medlem
Jag har en polare som brjat rka e cigg. Han rker mest nikotinfritt fr han tycker de gott och jag har ftt prova ngra gnger. Jag har nu brjat fundera p kpa en. Jag har vl stllt till med en del skit i mina yngre dar men en sak jag alltid hll mig borta frn var cigaretter och snus. Inte alkohol dock hehe . Jag har aldrig rkt eller ens smakat p en cigarett eftersom jag inte velat bli beroende och det r farligt. Nu till frgan r det vrt att skaffa en e-cigg och puffa p den lite d och d och r e ciggar farliga? allts nikotinfria d
Citera
2014-03-02, 23:30
Medlem
PenisJuices avatar
Citat:
Ursprungligen postat av noxoc
Jag har en polare som brjat rka e cigg. Han rker mest nikotinfritt fr han tycker de gott och jag har ftt prova ngra gnger. Jag har nu brjat fundera p kpa en. Jag har vl stllt till med en del skit i mina yngre dar men en sak jag alltid hll mig borta frn var cigaretter och snus. Inte alkohol dock hehe . Jag har aldrig rkt eller ens smakat p en cigarett eftersom jag inte velat bli beroende och det r farligt. Nu till frgan r det vrt att skaffa en e-cigg och puffa p den lite d och d och r e ciggar farliga? allts nikotinfria d

Det r smaksatt vattennga. Meningslst men knappast farligt.
Citera
2014-03-02, 23:33
Medlem
Scraps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PenisJuice
Det r smaksatt vattennga. Meningslst men knappast farligt.
Meningslst skulle jag inte pst. Smakar gott, hftigt och roligt att puffa lite nga. Dessutom kan man bjuda ver polare p e-cigg-fest. Sitta i en ring och alla har sin e-cigg mellan fingrarna. Mys p hg niv.
Citera
2014-03-02, 23:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Scrap
Meningslst skulle jag inte pst. Smakar gott, hftigt och roligt att puffa lite nga. Dessutom kan man bjuda ver polare p e-cigg-fest. Sitta i en ring och alla har sin e-cigg mellan fingrarna. Mys p hg niv.
aaa precis. Hade tnkt mig nt liknande typ. Jag o mina kompisar seglar mycket och en av dom jag seglar mest med r han som skaffat e ciggen d. s vi tnkte vl sitta uppe sent p nt berg och bara ta de lugnt o njuta av en liten puff sesh hehe . Jag har lst att det itne r vatten nga utan massa andra mnen ocks som inte kan vara nyttiga. Vet inte om de bullshit eller nt. Media verdriver ju grna som ni vet. Fretagen som sljer dremot pstr att de helt ofarligt vilket jag itne riktigt et ifall jag ska tro p hehe
Citera
2014-03-02, 23:49
Medlem
PenisJuices avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Scrap

Hftigt och mysigt. Bra, d vet jag.

Tror jag kommer invnta E-pipan istllet. S jag fr nytta av min rutiga kostym, spatserkpp, plommonstop och monokel.
Citera
2014-03-03, 14:55
Medlem
Scraps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av noxoc
aaa precis. Hade tnkt mig nt liknande typ. Jag o mina kompisar seglar mycket och en av dom jag seglar mest med r han som skaffat e ciggen d. s vi tnkte vl sitta uppe sent p nt berg och bara ta de lugnt o njuta av en liten puff sesh hehe . Jag har lst att det itne r vatten nga utan massa andra mnen ocks som inte kan vara nyttiga. Vet inte om de bullshit eller nt. Media verdriver ju grna som ni vet. Fretagen som sljer dremot pstr att de helt ofarligt vilket jag itne riktigt et ifall jag ska tro p hehe
r inte insatt det allra minsta men det BR vara mycket bttre n rkning, s det r ett plus.
Citat:
Ursprungligen postat av PenisJuice
Hftigt och mysigt. Bra, d vet jag.

Tror jag kommer invnta E-pipan istllet. S jag fr nytta av min rutiga kostym, spatserkpp, plommonstop och monokel.
Citera
2014-03-03, 20:10
Medlem
Dr.Puffs avatar
Haha kpte faktiskt precis en e-cigg. Jag tycker dom faktiskt r rtt snygga, mycket hellre har jag en sn i handen n cigg. Det r lite som att rka godis, och den r bra fr mig fr jag har alltid tyckt om att rka men det har lett till astmatiska problem. Den r p laddning just nu men snart s......
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in