2014-03-02, 21:46
Medlem
Hejsan råkade köra sönder en av mina Bosch Navigator extraljus nu undrade jag om man inte bara kan köpa nånstabs ett glas och byta ut denna då själva lyktan fortfarande funkar och dom där är ju inte precis jätte billiga och köpa nya :/

Om nån kanske har ett tips vart man kan köpa sånt så vore jag väldig tacksam
Citera
2014-03-02, 23:15
Medlem
http://www.thornermaskin.se/epages/t...on=ViewProduct
Citera
2014-03-03, 09:30
Medlem
den sidan hade jag också redan upptäckt men med frakt och moms så skiljer det drygt 100 kr mellan en hel ny strålkastare eller bara glaset så tyckte det vart lite väl mycket pengar bara för glaset :/
Citera
2014-03-03, 10:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av torre05
den sidan hade jag också redan upptäckt men med frakt och moms så skiljer det drygt 100 kr mellan en hel ny strålkastare eller bara glaset så tyckte det vart lite väl mycket pengar bara för glaset :/

Sök på ebay.co.uk eller på ebay.de
Citera
2014-03-03, 11:05
Medlem
på ebay.de fanns det ingenting fast där är det väl också förbjudet med extraljus uk kan man ju titta på det stämmer
Citera
2014-03-03, 16:40
Medlem
Har nu tittat på ebay.uk men där fanns det ingenting heller finns det verkligen inget ställe som säljer sånt lite billigare? Har ju liksom inga höga krav på det, vill ha glaset till Bosch Navigator i blå och det för ett pris där man inte behöver fundera, jag menar några hundralappar kan det ju kosta men om det ska kosta 900 med frakt och allt så köper jag hellre för 1000 kr en ny på Jula
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in