Någon som har ett förbannat bra tips på hur man kan slippa så att tandköttet drar sig tillbaka. Fan snart uppe i tandroten känns det som & snart kan jag stoppa en snus i ögat så ligger den typ vid snusgropen..
Byt sida, kör du höger så byt till vänster ett tag och varva av vid behov, var dessutom noggrann med tandborstningen - detta ska räcka och du kommer märka resultat relativt snabbt.
Senast redigerad av Award 2014-02-27 kl. 22:35.
Tyvärr så är den enda lösningen att sluta. Du kommer inte att "läka" som föregående talare sagt. Du kommer att leva med en genväg från munnen till hjärnan i resten av ditt liv.. ja, så tänk till lite nu.
Jag skulle säga att den enda vägen är att sluta, jag slutade snusa för 8 månader sen men det är fortfarande en jävla grotta under ena läppen och tandköttet är också ganska fuckat.
Det enda du kan göra antar jag är att börja med original för jag har hört att whitesorter fräter mer.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!