2014-02-27, 22:29
Medlem
Någon som har ett förbannat bra tips på hur man kan slippa så att tandköttet drar sig tillbaka. Fan snart uppe i tandroten känns det som & snart kan jag stoppa en snus i ögat så ligger den typ vid snusgropen..

(Nej jag tänker inte sluta snusa!)^

Tack på förhand!
Citera
2014-02-27, 22:32
Medlem
Awards avatar
Byt sida, kör du höger så byt till vänster ett tag och varva av vid behov, var dessutom noggrann med tandborstningen - detta ska räcka och du kommer märka resultat relativt snabbt.
Senast redigerad av Award 2014-02-27 kl. 22:35.
Citera
2014-02-27, 22:33
Medlem
Står man för sina handlingar får man stå för sina konsekvenser. Ditt tandkött kommer bli sämre av snusning så det är bara att leva med det!

Vissa byter sida runt varje månad för att tandköttet ska läka, prova det och borsta regelbundet!
Citera
2014-02-27, 22:35
Medlem
Kusinen5s avatar
Tyvärr så är den enda lösningen att sluta. Du kommer inte att "läka" som föregående talare sagt. Du kommer att leva med en genväg från munnen till hjärnan i resten av ditt liv.. ja, så tänk till lite nu.
Citera
2014-02-27, 22:46
Medlem
RullaDens avatar
Jag skulle säga att den enda vägen är att sluta, jag slutade snusa för 8 månader sen men det är fortfarande en jävla grotta under ena läppen och tandköttet är också ganska fuckat.

Det enda du kan göra antar jag är att börja med original för jag har hört att whitesorter fräter mer.
Citera
2014-02-27, 23:27
Medlem
Tugga snus istället så slipper du dessa problem men det missfärgar tänderna som bara den.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in