• 1
  • 2
2014-02-28, 16:14
Medlem
noggerss avatar
För att ytterligare banka in budskapet som tydligen inte verkar gå fram:

Du har INTE fått ett körkortstillstånd. Eftersom du INTE fått ett kan det omöjligt vara återkallat.

Det enda du kan göra är att ansöka igen och sluta vara efterbliven.

Medans du väntar på tillståndet kan du ta teorilektioner och lära dig vad som gäller på våra vägar.
Sen när du eventuellt har ditt tillstånd i handen kan du även ta körlektioner.
Räkna med att det kommer kosta en hel del då du inte direkt verkar vara den skarpaste personen.
Senast redigerad av noggers 2014-02-28 kl. 16:17.
Citera
Carl Hamiltons avatar

Moderatormeddelande

Postat av Carl Hamilton 2014-03-01, 18:55
Medlem
Bilar --> Trafik och körkortsfrågor
/Moderator
2014-03-13, 12:45
Medlem
^^
Citera
2014-03-13, 12:46
Medlem
Tjena gott folk nu är det så att jag snackade med min handledare som dömmer mig i transportstyrelsen och jag förklarade hur läget var att jag åkte dit för olovlig körning när jag var 15 år gammal (som är för 3 år sen) sen åkte jag dit för olovlig körning på mopped som var trimmar dem tog det som lätt mc, och hon sa nyss till mig att det inte är något så jätte stort att jag kommer bli grön på det (Grön = Godkänd)

Men hon hade skickat något till polisen om jag har suttit i fyllecell många gånger (som jag aldrig i mitt liv gjort) om jag använde mycket sprit ( som jag bara gör på helger när det är fest) eller om jag använde droger (aldrig använt men blivit anmäld till soc och fick gå 3 månader till galaxen varje vecka för att bevisa att jag var drogfri)

Jag är någ den gladaste människan på jorden just nu
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in