• 2
  • 3
2010-05-16, 18:23
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av playadelsol123
Vet ett otroligt grymt ställe som ingen vet om , de ligger mellan kyrkebyskolan och elljusspåret vid bron. De är som en grotta som går hur jävla långt in som helst, har aldrig gått in där ensam men jag blir gärna me om nån vill sticka dit

Du syftar på tunneln som går ner i ravinen?

Har varit där inne och det finns faktiskt inte så mycket mer än nån som har skrivit nåt i stil med "Micke was here -89"

Förstår fortfarande inte ens idag hur jag vågade klättra ner där med ett halvknutet rep i nån gammal kvist. Ravinen lär ju vara minst 15m djup
Citera
2010-05-18, 23:19
Medlem
Ulmadugs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Parafili

Har varit där inne och det finns faktiskt inte så mycket mer än nån som har skrivit nåt i stil med "Micke was here -89"

Förstår fortfarande inte ens idag hur jag vågade klättra ner där med ett halvknutet rep i nån gammal kvist. Ravinen lär ju vara minst 15m djup
Då har man något spännande att pröva på nästa gång man besöker Arvika!
Citera
2013-08-18, 19:09
Medlem
VidkunQuislings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Parafili

Skulle du kunna förklara vart de ligger lite utförligare? Skulle gärna vilja dra dit och kika
Citera
2013-10-13, 02:32
Medlem
VidkunQuislings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VidkunQuisling
Skulle du kunna förklara vart de ligger lite utförligare? Skulle gärna vilja dra dit och kika
Hittade den.
Ingen big deal, inte ens en ravin, dessutom är den ca. 2 meter djup, inte 15... Är ju bara en genomgång för bäcken som går där. Alltså inte en grotta.
Seriöst, vad hade ni tagit innan ni gick hit?
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in