• 2
  • 3
2010-05-16, 18:23
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av playadelsol123
Vet ett otroligt grymt stlle som ingen vet om , de ligger mellan kyrkebyskolan och elljusspret vid bron. De r som en grotta som gr hur jvla lngt in som helst, har aldrig gtt in dr ensam men jag blir grna me om nn vill sticka dit

Du syftar p tunneln som gr ner i ravinen?

Har varit dr inne och det finns faktiskt inte s mycket mer n nn som har skrivit nt i stil med "Micke was here -89"

Frstr fortfarande inte ens idag hur jag vgade klttra ner dr med ett halvknutet rep i nn gammal kvist. Ravinen lr ju vara minst 15m djup
Citera
2010-05-18, 23:19
Medlem
Ulmadugs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Parafili

Har varit dr inne och det finns faktiskt inte s mycket mer n nn som har skrivit nt i stil med "Micke was here -89"

Frstr fortfarande inte ens idag hur jag vgade klttra ner dr med ett halvknutet rep i nn gammal kvist. Ravinen lr ju vara minst 15m djup
D har man ngot spnnande att prva p nsta gng man besker Arvika!
Citera
2013-08-18, 19:09
Medlem
VidkunQuislings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Parafili

Skulle du kunna frklara vart de ligger lite utfrligare? Skulle grna vilja dra dit och kika
Citera
2013-10-13, 02:32
Medlem
VidkunQuislings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VidkunQuisling
Skulle du kunna frklara vart de ligger lite utfrligare? Skulle grna vilja dra dit och kika
Hittade den.
Ingen big deal, inte ens en ravin, dessutom r den ca. 2 meter djup, inte 15... r ju bara en genomgng fr bcken som gr dr. Allts inte en grotta.
Serist, vad hade ni tagit innan ni gick hit?
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in