• 1
  • 2
2005-08-04, 03:39
Awaiting Email Confirmation
Vilka droger gillar ni?

VÄLDIGT gärna en bra förklaring till varför ni föredrar dom och inte dom andra ni prövat.

Let me start. Jag har ändast nyttjat alkohol och cb men gillar cb mer än alkoholen för att jag upplever allt mer intensivt och så känner jag att jag har bättre koll på saker när jag är stenad än när jag är full.

...och så tycker jag att alla självklara saker alla upplever med cb slår det man får av alkohol anyday, men jag dricker ändå. Såklart

Tassaruha för svaret.
Citera
2005-08-04, 03:44
Medlem
Mofin.

För att det känns mer i kroppen.
Man har full kontroll över hur man pratar/tänker.
Det ger ett jävligt skönt rus i kroppen på nåt sätt.
Och samtidigt är det skönt för sinnet.

Men amn kan fortfarande uppträda normallt.
Dvs,Morfin förändrar inte mitt omdöme..

Däremot,Alkohol,Cannabis,Extacy,Lsd,amfetamin har man svårt att kontrollera sig på.
Citera
2005-08-04, 03:46
Bannlyst
MDMA Behöver jag verkligen förklara varför?

Har dock inte provat så mycket...

EDIT: Förresten kan du inte lägga till "droger som ni hatar" också?
Citera
2005-08-04, 03:53
Medlem
Alla droger har sin charm måste jag säga! Och dom passar ju till olika tillfällen, det är tex inte så kul att gå ut och festa när man rökt på, då passar alkohol, tjack eller kola bättre och vill man bara ligga och dåsa eller ta det lungt så ska man ha i sig lite opiater eller dyl. Men ska jag välja bara en dag vilken som helts så vill jag ha ngt som känns mkt men som endå inte ger några biverkningar, då tar jag tramadol/morfin eller dyl och sen ligger jag hela natten och kolla på repriserna av regionala nyheter från hela landet på 1:an, det är en liten hobby som jag har som är helt underbar att utöva lite då och då
Citera
2005-08-04, 03:54
Medlem
piller..

sobril, xanor tror jag eller sprit (men det är ju ingen drog precis)
eller bara benzo allmänt dels för att jag inte prövat så mycket annat (iaf inget som gett mig något) och för att det hjälper så bra för sömnen och baksmälla.
och så blir man så behagligyt lugn, vilket jag aödrig är annars. inte mkt iaf.

desutom är piller lätta att svälja ned ect..
Citera
2005-08-04, 04:02
Medlem
lowrides avatar
cb, helt klart. kommer nog alltid att vara nr 1
Citera
2005-08-04, 04:49
Bannlyst
Utan tvekan Ecstasy/MDMA!!
Citera
2005-08-04, 04:52
Medlem
CrapOramas avatar
Alkohol är den som jag tycker är den bästa. Har provat en del droger och det är bara alkoholen som får mig att känna mig "hemma". CB var jag på ett tag men det ruset tyckte jag inte så mycket om, men det kan ju i och för sig bero på att jag var packad alla de gånger jag rökte.
Citera
2005-08-04, 06:15
Medlem
Dr.Jekylls avatar
Alkohol - Socialt, trevligt, gott med några öl med polarna. Samtidigt hatar jag alkohol, det kan bli riktigt mycket ångest också! En sorts hatkärlek, men som ändå är värd att nämna

Amfetamin - Som alkohol, men bättre. Man bli pigg och uppåt, man blir sugen på party, man blir social och pratglad (lite FÖR pratglad kanske) och skön i kroppen. Nackdelen är att jag mår psykiskt kass när näsorna börjar gå ur kroppen!

Tramadol / Kodein - För jag älskar att må sådär bra! Igår hade jag en riktigt höjdarkväll med kodeinet, oh ya! Tramadol med, passar perfekt tråkiga dagar eller som igår, när man jobbat hårt och länge och vill slappna av! Riktig kärlek att ligga och må sådär underbart, utan att göra något. Tycker jag alla borde få prova på ibland
Citera
2005-08-04, 12:54
Medlem
Super Motos avatar
Amfetamin!
Citera
2005-08-04, 13:20
Medlem
WeeMaans avatar
Amfetamin!
Citera
2005-08-04, 13:26