Att denna jävla skitmyt finnes kvar
Förklara för oss här varför det dog en massa judar
av svält om deras kroppar helt sonika skulle ha "anpassat sig efter de svåra förhållandena" & således sparat på kroppens energi. & inte göra av med någon energi öht. & inte blev de feta om de väl fick något att äta.
NEJ. Du kommer INTE gå upp i vikt på 1000kcal/dag såvida du inte skulle väga mycket mindre än du anger samt ligga i sängen och inte röra en fena alt. har något grov sjukdom som verkligen fuckat upp din ämnesomsättning. <--- jah, det är ovanligt. Alltså inte så stor chans att du har det.
Gör av med med energi än du stoppar i dig.
Om du nu ligger på så lågt intag (varför bara 500kcal om man får fråga?) hoppas jag för din egen skull att du får i dig div vitaminer genom tillskott iallafall, alt käkar någon form av VLCD påse eller något.
500kcal dag är inte ens det din kropp gör av med för att underhålla sig själv i "ligga i sängen 24/7 läge".
Hela din post är... jag finner inte ord. 600kcal/dag & styrketräning samt cardio? "Nöjd med din vikt"? Varför i hela friden ligger du lägre än din kropp behöver isåfall? Jag är helt jävla borta här. Förstår ikke.