• 1
  • 2
2014-02-26, 19:21
Medlem
fredricomartins avatar
http://www.nt.se/nyheter/?articleid=9593957

"Flickan berättar att hon somnat till och vaknade av att mannen bredvid henne tafsade på hennes lår. Hon sade till honom flera gånger att sluta, utan resultat. Sexofredaren svarade inte, bara log, kastade slängkyssar och fortsatte tafsa."

"Mannen, en utländsk medborgare som inte talar svenska, förnekar brott. Han hävdar att vittnen och brottsoffer ljuger och har "rasistiska åsikter"."

Ännu en av våra underbara importer har berikat samhällslivet genom att göra tågresan lite mer spännande för några unga kvinnor. Någon som vet mer om händelsen eller om GM?

Exempelvis vilket underbart, välordnat land mannen härstammar ifrån.
Citera
2014-02-26, 19:35
Medlem
salxars avatar
Ja, det är helt sjukt att rasister ska behöva ljuga om tafsning för att kunna sätta dit Muslimer, bara för att de råkar vara en annan ras.
Citera
2014-02-26, 19:39
Medlem
Är tågvagnarna kameraövervakade på sträckan Lindköping-Norrköping? Det står att tågpersonalen tidigare har haft problem med mannen, vilken typ av problem står inte, men har då borde ju också åtgärder har vidtagits, i alla fall om det har rört sig om sexofredande.
Citera
2014-02-26, 20:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cay
Är tågvagnarna kameraövervakade på sträckan Lindköping-Norrköping? Det står att tågpersonalen tidigare har haft problem med mannen, vilken typ av problem står inte, men har då borde ju också åtgärder har vidtagits, i alla fall om det har rört sig om sexofredande.

Det är definitivt, utan undantag, kameraövervakat.
Citera
2014-02-26, 20:58
Medlem
Fimbulvetrs avatar
Det här med äldre utländska män tafsar på ungdomar har väl var och varannan tonårstjej råkat ut för? Det klassiska är att de runkar offentligt, smeker på lår och rumpa, försöker köpa sex, ger slängkysser eller vill prata snusk. Åker de fast? Aldrig. Svenska 13-åringar är "vana" och försöker själva ta sig ur situationen.
Citera
2014-02-26, 21:44
Medlem
Rollinghands avatar
Det torde sluta med att en utredning finner att tågföretaget kan ha brustit i sin information till resenärerna och att företaget anmodas att stärka sitt arbete för ökad mångfald.
Citera
2014-02-27, 00:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rollinghand
Det torde sluta med att en utredning finner att tågföretaget kan ha brustit i sin information till resenärerna och att företaget anmodas att stärka sitt arbete för ökad mångfald.
Vad för information skulle de i så fall inte lyckats få fram till resenärerna? Att deras tågvagnar inte är en oas i öknen där man som passagerare kan ofreda andra passagerare sexuellt för att sedan komma undan?

Citat:
Ursprungligen postat av bratemo
Vart FAN ligger lindköping, eller menar du LINköping?
Just så, the brains on you.
Citera
2014-02-27, 04:35
Medlem
P4n0pl147h305s avatar
Haha den skyldige blattens sista försvar "rasism".
Alltid lika humoristiskt, vad har vi för namn på detta blattepervo?

"ey ey de försöker sätta dit mig för de är rasister, jag är en from muslimsk man"

Minns någon liknande blatte lyckades ragga upp någon brud i Göteborg, var en roande tråd där pervoblattegubben lyckades virra in sig i så många lögner att han inte kunde hålla en rak linje
och till slut fälldes för våldtäkt eller vad det var, tror våldtäktsblattens barn var in i tråden och härjade också.
Citera
2014-02-27, 07:16
Medlem
1876randoms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fimbulvetr
Det här med äldre utländska män tafsar på ungdomar har väl var och varannan tonårstjej råkat ut för? Det klassiska är att de runkar offentligt, smeker på lår och rumpa, försöker köpa sex, ger slängkysser eller vill prata snusk. Åker de fast? Aldrig. Svenska 13-åringar är "vana" och försöker själva ta sig ur situationen.
Är du på riktigt?

"Var och varannan", "klassiska att de runkar offentligt", "försöker köpa sex".

Men anledningen till att vi andra inte hör om det så ofta är:

"Svenska 13-åringar är "vana" och försöker själva ta sig ur situationen".
:-D
Citera
2014-02-27, 08:24
Medlem
C8H11Ns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 1876random
Är du på riktigt?

"Var och varannan", "klassiska att de runkar offentligt", "försöker köpa sex".

Men anledningen till att vi andra inte hör om det så ofta är:

"Svenska 13-åringar är "vana" och försöker själva ta sig ur situationen".
:-D
Du kanske inte uppehåller dig i utsatta kvarter?

När jag gick i grundskolan så inte mindre än 2 tillfällen av de 3 som vi var och badade i en simhall på gymnastiken så satt det en utländsk äldre herre i bastun och spelade skinnbanjo.

Min tjejkompis har blivit oprovocerat nedslagen av ett invandrargäng när hon inte svarade efter att dom ropat att hon var en äcklig svensk hora i stan.

Min killkompis har blivit oprovocerat nedslagen av ett invandrargäng för att han tydligen tittade på fel kille på krogen.

Jag har själv blivit oprovocerat puttad på av en invandrarkille på väg hem från bussen.
Samma hände när jag skulle hoppa av en buss, dörrarna höll precis på att öppna när en jättetjock invandrarkvinna puttar och trycker mig mot dörrarna som då stängs igen.

Min bror har blivit påhoppad med en spark bakifrån i ryggen på bussen, därefter rånad... av två invandrarkillar.

När jag stod på hållplatsen och väntade på bussen en gång så kom det en liten svart kille, säkert inte mer än 10 år och spottade i marken, tittade argt och fräste "punk ass white boy" - då började jag faktiskt skratta.

#mörkertalet
Citera
2014-02-27, 09:10
Medlem
vågaifrågasättas avatar
Så nu vet ni rasist tjejer att hädan efter så är det bara att lägga isär benen och låta snuskbabbarna göra sin grej, annars sliter dom fram rasistkortet snabbare än ni kan säga `sunt förnuft`.

Och vem vill väl råka ut för den allmänna och totala förnedring the innebär att bli utpekad som nazizstmördarkoncetnrationslägervitskuldrasist i dagens PK soppa till land? (ironi)
Citera
2014-02-27, 09:18
Medlem
SpecialEditions avatar
Lösningen på problemet, som är svenskarnas ansvar, inte den stackars flyktingens, är att alla svenska tjejer drar på sig sina enmanstält innan de går ut. Så kommer det att sluta om Fredrik Reinfeldt och hans kompisar får fortsätta.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in