Citat:
Ursprungligen postat av
1876random
Är du på riktigt?
"Var och varannan", "klassiska att de runkar offentligt", "försöker köpa sex".
Men anledningen till att vi andra inte hör om det så ofta är:
"Svenska 13-åringar är "vana" och försöker själva ta sig ur situationen".
:-D
Du kanske inte uppehåller dig i utsatta kvarter?
När jag gick i grundskolan så inte mindre än 2 tillfällen av de 3 som vi var och badade i en simhall på gymnastiken så satt det en utländsk äldre herre i bastun och spelade skinnbanjo.
Min tjejkompis har blivit oprovocerat nedslagen av ett invandrargäng när hon inte svarade efter att dom ropat att hon var en äcklig svensk hora i stan.
Min killkompis har blivit oprovocerat nedslagen av ett invandrargäng för att han tydligen tittade på fel kille på krogen.
Jag har själv blivit oprovocerat puttad på av en invandrarkille på väg hem från bussen.
Samma hände när jag skulle hoppa av en buss, dörrarna höll precis på att öppna när en jättetjock invandrarkvinna puttar och trycker mig mot dörrarna som då stängs igen.
Min bror har blivit påhoppad med en spark bakifrån i ryggen på bussen, därefter rånad... av två invandrarkillar.
När jag stod på hållplatsen och väntade på bussen en gång så kom det en liten svart kille, säkert inte mer än 10 år och spottade i marken, tittade argt och fräste "punk ass white boy" - då började jag faktiskt skratta.
#mörkertalet