2014-02-25, 18:15
Medlem
Har varit kär i en tjej ett tag nu som jag berättat mina känslor för men hon ville inte ha mig/relation då hon antagligen kände sig kvävd av mig eller att jag va för mesig eller mer av vän typen.

Har inte haft kontakt med henne på 2 månader, har fått en känsla av att hon kanske inte vill snacka med mig eller umgås med mig men är så dålig på å tyda tjejer.
Jag har alltid varit trevlig å snäll å givit henne saker osv. ( dumt jag vet jag e inte den macho typen som tar ) vi har haft trevligt tillsammans helt enkelt.

Frågan är väl om jag ska försöka snacka mer med henne eller om hon tycker det är jobbigt?? Hoppades hon skulle höra av sig för en gångs skull.

Skulle vilja bjuda ut henne på bio och testa kyssa henne vid slutet av kvällen men det kanske blir helt fel och hon inte vill träffa mig mer? (Har aldrig kysst en tjej )

Har några tjejer erfarenheter? Killar får klart bidra med( men visst jag vet jag e för mesig som åkte fast i friendzone från början

Tack på förhand
Citera
2014-02-25, 18:19
Medlem
Citat:

Skulle vilja bjuda ut henne på bio och testa kyssa henne vid slutet av kvällen men det kanske blir helt fel och hon inte vill träffa mig mer? (Har aldrig kysst en tjej )

Nej gör absolut inte det, tycker du ska lämna henne också tar du en annan tjej istället.
Citera
2014-02-25, 18:22
Medlem
frihetskrigares avatar
Som ovan sa så ta en annan tjej istället. Den gången får du visa att du är en riktig man som vågar ta för sig. Tjejer vill inte ha en mes.
Citera
2014-02-25, 18:23
Medlem
keller68s avatar
Är det så som du skriver så vill hon inte ha någon kontakt med dej.
Om hon hade varit intresserad så hade hon ringt dej eller gett dej ett sms eller något.
Det är bättre att gå vidare och lägga fokus på någon annan som tar dej för den du är som person.
Vare sig du är lite tuff eller ej. Du mår bättre av att gå vidare i livet.
Lycka till
Citera
2014-02-25, 18:31
Medlem
Förstår det ni menar, har bara så sjukt svårt att acceptera. Har gjort så mycket snälla grjjer mot henne men endå e jag helt osynlig. Klart hon tycker jag e för efterhängsen.

Känns kasst när man tror man hittat rätt tjej som man gillar och har gemensammt med.

Tackar för svar!
Citera
2014-02-25, 19:08
Medlem
FetDudes avatar
Låter lite som ett hopplöst fall... Dock kanske man skulle kunna vända det med att göra henne avundsjuk?
Citera
2014-02-25, 19:15
Medlem
Sichtis avatar
Ta dig en fylla. Skicka ett sms att du vill knulla. Får du ett nej får du bara ett nej.
Citera
2014-02-25, 19:51
Medlem
G-punktens avatar
Om hon sagt att du inte är något för henne så svälj stolheten, köp en Ben & Jerrys och dra sedan ut på krogen och fiska hem en ny. Du vinner alltid på en ny tjej. Antingen så får du den nya, eller så blir den gamla avis så får du henne istället. Spela dina kort rätt bara
Citera
2014-02-25, 21:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av G-punkten
Om hon sagt att du inte är något för henne så svälj stolheten, köp en Ben & Jerrys och dra sedan ut på krogen och fiska hem en ny. Du vinner alltid på en ny tjej. Antingen så får du den nya, eller så blir den gamla avis så får du henne istället. Spela dina kort rätt bara

Ja detta är nog det jag får göra försöka förtränga å sluta gå å hoppas.
Citera
2014-02-26, 00:48
Medlem
CaptainFreedoms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Helpmeplease123
Förstår det ni menar, har bara så sjukt svårt att acceptera. Har gjort så mycket snälla grjjer mot henne men endå e jag helt osynlig. Klart hon tycker jag e för efterhängsen.

Känns kasst när man tror man hittat rätt tjej som man gillar och har gemensammt med.

Tackar för svar!

En tjej blir inte mer attraherad av dig för att du gör snälla saker. Däremot blir hon (kanske) attraherad av dig om du börjar bete dig som en sexuell varelse istället för att bete dig som en tjejkompis.
Citera
2014-02-26, 16:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CaptainFreedom
En tjej blir inte mer attraherad av dig för att du gör snälla saker. Däremot blir hon (kanske) attraherad av dig om du börjar bete dig som en sexuell varelse istället för att bete dig som en tjejkompis.

Hur gör man för att bete sig på "rätt" sätt. Känns som en vetenskap att förstå kvinnor ibland
Vet jag varit för snäll å mjäkig antar att kvinnor inte gillar den typen. Har en tendens å bli sådan när jag är med personer jag inte känner så väl.
Övning ger färdighet antar jag
Citera
2014-02-26, 19:12
Medlem
MystiqueTopnotchs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Helpmeplease123
Hur gör man för att bete sig på "rätt" sätt. Känns som en vetenskap att förstå kvinnor ibland
Vet jag varit för snäll å mjäkig antar att kvinnor inte gillar den typen. Har en tendens å bli sådan när jag är med personer jag inte känner så väl.
Övning ger färdighet antar jag

Att vara sig själv är en bra grund för att bete sig på "rätt" sätt. Det du kan tänka på är att snällhet visserligen är en positiv egenskap men det är inte en sexuellt attraktiv egenskap, så ta fram något mer inom dig.

Många kvinnor gillar män som är självsäkra utan att för den skull vara dryga eller otrevliga. Sälj inte dig själv, om du förstår.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in