Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2014-02-25, 14:19
Medlem
Är det någon som vet något program för att få fram asterisker till MAC som är gratis och som fungerar
Citera
2014-02-25, 14:23
Medlem
Va? Förstår inte vad det är du vill. Du vill "få fram" detta tecken *?
Citera
2014-02-25, 14:25
Medlem
stämmer bra! det fungerar bra på Facebook, gmail etc både i Chrome och i Firefox men det måste finnas ett program som kan ta fram dem utan att det är sparat.

någon som vet? Det finns en uppsjö för PC men hittar inget för MAC.
Citera
2014-02-25, 14:33
Medlem
Men du kan väl skriva det via tangentbordet?
Citera
2014-02-25, 14:36
Medlem
om det hade varit så lätt så hade jag redan gjort det.... men det är det inte.. tyvärr
Citera
2014-02-25, 14:38
Moderator
Rassas avatar
Va? Shift-* Eller hur svårt är det? Här får du tio stycken gratis, kopiera och klistra in en ett textdokument, sen kan du klipp-klistra när du behöver. Säg till om du behöver fler

Citera
2014-02-25, 14:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av freddeimalmo
om det hade varit så lätt så hade jag redan gjort det.... men det är det inte.. tyvärr
Du kan ju skriva frågetecken. En asterisk är ju ännu lättare. Förstår inte vad problemet är.

Aja, som tur är så finns det redan inbyggt. Öppna "Specialtecken". Bör finnas under "Redigera -> Specialtecken..." i menyn.

Jag skulle däremot rekommendera dig att lösa problemet istället för att "dämpa symptomen". Men då måste du givetvis förklara varför du inte kan skriva en asterisk på tangentbordet.
Citera
2014-02-25, 14:46
Medlem
förstår vad du menar det är inte jag som skrivit in det och därför vill jag få ut det i fulltext. Annars hade det varit lätt
Citera
2014-02-25, 14:47
Medlem
EricVikings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rassa
Va? Shift-* Eller hur svårt är det? Här får du tio stycken gratis, kopiera och klistra in en ett textdokument, sen kan du klipp-klistra när du behöver. Säg till om du behöver fler

hahahahahah, skit kul:-)
Citera
2014-02-25, 14:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av freddeimalmo
förstår vad du menar det är inte jag som skrivit in det och därför vill jag få ut det i fulltext. Annars hade det varit lätt
Va?
Få ut det i fulltext?
Det fungerade ju i tex firefox sa du?
Förstår inte alls vad det är som inte fungerar
Citera
2014-02-25, 16:32
Medlem
StyleWarss avatar
Jag passar på att låna tråden! letar samma program, det ska fungera för att inte sär skriva oxå!

Nämen allvarligt? Är detta en sk. "sportlovstråd" eller vad menar du TS!!!
Citera
2014-02-25, 19:02
Medlem
StyleWars

Man kan ju undra om det är som du säger. Jag ställer en fråga och får väldigt konstiga svar...

Är jag otydlig?

Det jag vill veta är om det finns samma program som till PC för MAC. Jag hittar inget som fungerar antar att det är någon som vet hur man får fram det även för MAC.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in