Flashback bygger pepparkakshus!
2014-02-24, 22:15
Marie Halling har utsetts till vd för ICA Banken.

Marie Halling blir ny vd för Ica-banken.

I dag meddelar Ica Banken som tar över vd-posten efter Jörgen Wennberg som går i pension. Marie Halling som kommer närmast från Swedbank blir ny vd.

Hon tillträder tjänsten senast den 1 september 2014 och kommer att sitta i ICA Gruppens koncernledning.

Det hela här: http://realtid.se/ArticlePages/20140...tid055.dbp.asp

Tror ni att ICA banken kommer att ändra inriktning när Halling kommer att ta över ledningen?
Är det möjligt att det blir lite mera "Swedbank" över det hela med tiden?
Senast redigerad av M1159 2014-02-24 kl. 22:17.
Citera
2014-02-24, 23:19
Blev besviken. Trodde för en sekund att användare NummerFemtionio hade hittat sin genväg till VD-positionen.
Citera
2014-02-25, 08:02
Medlem
Kasperskys avatar
Hoppas den nya VD'n gör något åt den katastrofala internetbanken. Då kanske jag blir kund igen.
Citera
2014-02-25, 11:21
Citat:
Ursprungligen postat av Kaspersky
Hoppas den nya VD'n gör något åt den katastrofala internetbanken. Då kanske jag blir kund igen.

Ja se där hon får något att bita i direkt, det är ju viktigt med internetbanken och upplever kunderna att det är strul med den, så försvinner säkert ett antal kunder.

Själv kan jag inte uttala mig om deras internetbank då jag ännu inte är kund där.
Citera
2014-02-25, 15:47
Citat:
Ursprungligen postat av PoPer
Blev besviken. Trodde för en sekund att användare NummerFemtionio hade hittat sin genväg till VD-positionen.

Är jag möjligen trög? men jag fattar inget.
Citera
2014-02-25, 22:33
Citat:
Ursprungligen postat av M1159
Är jag möjligen trög? men jag fattar inget.

Haha, nej. Jag skämtade om en tråd där en kille vill ha tips för att hitta genvägen till att bli VD. :-)
(FB) Utbildning för chef
Citera
2014-02-26, 11:16
Citat:
Ursprungligen postat av PoPer
Haha, nej. Jag skämtade om en tråd där en kille vill ha tips för att hitta genvägen till att bli VD. :-)
(FB) Utbildning för chef

Ha ha ja nu är jag på banan igen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in