2014-02-24, 18:01
Medlem
Hej flashback! Nu behöver jag tips & trix. Hoppas ni har ett och annat i er rockärm som ni kan dela med er utav!

En vän till mig har kommit över 65st splitternya (plastförpackade) regnställ (jacka + byxa förmodar jag)

Han har själv inte tid att kränga dessa men då jag har mycket tid över, ska jag göra ett försök. Om jag lägger ut en annons på blocket, tradera, ebay, osv lär jag ju få sålt hyfsat många men finns det något sätt att få sålt dem riktigt snabbt eller få en mersäljning på något sätt?

Ringa runt till företag eller grossister?

Han hade tänkt 200-300:- / ställ.
Citera
2014-02-24, 18:06
Medlem
NovaOculuss avatar
Får du inga ordentliga tips: Skänk till hemlösa, i ditt företags namn eller något för att få bra rykte.
Citera
2014-02-24, 18:42
Bannlyst
sälj dom till nån som bor i saharaöknen
Citera
2014-02-24, 22:06
Medlem
Regina.Spektors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wisper513
Hej flashback! Nu behöver jag tips & trix. Hoppas ni har ett och annat i er rockärm som ni kan dela med er utav!

En vän till mig har kommit över 65st splitternya (plastförpackade) regnställ (jacka + byxa förmodar jag)

Han har själv inte tid att kränga dessa men då jag har mycket tid över, ska jag göra ett försök. Om jag lägger ut en annons på blocket, tradera, ebay, osv lär jag ju få sålt hyfsat många men finns det något sätt att få sålt dem riktigt snabbt eller få en mersäljning på något sätt?

Haha skön tråd

Jag hade börjat med att ringa till alla möjliga företag som anordnar event och liknande (utomhus). Där kanske du hittar någon som planerat att köpa in ett häng regnställ inför säsongen.
Citera
2014-02-24, 23:03
Medlem
trottwells avatar
In Your Dreams

Citat:
Ursprungligen postat av wisper513

Vad kostar dessa i butik, ut till konsument ink moms, under rätt säsong? Räkna sedan baklänges.

Ledtråd http://www.jula.se/klader-och-skydd/...der/regnstall/
Senast redigerad av trottwell 2014-02-24 kl. 23:18.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in