Citat:
Ursprungligen postat av
Antevante
Nu kommer du ju med sensationella påståenden och beskyllningar. Det du skriver har inte kunnat påvisas någonstans så det är faktiskt inte mer än rätt att DU lägger fram bevis för dina påståenden.
"Att sälja så billig mat till så dyrt pris, det tycker inte du säger sig självt att det inte kan vara fair play?"
Va? Findus m.fl säljer du maten oerhört billigt, Vad pratar du om egentligen, du ger ett förvirrat intryck.
V erkligen inte min sak att bevisa något med mindre jag själv isf skulle vara agent i något jävla produktionsled, som konsument har jag inte skyldighet en enda sekund att bevisa vad jag blir lurad att äta.
Det säger sig självt att det är medveten "omedvetenhet" !
Sitter en stab på minst 50 man i varenda kontrollenhet, så det är väl som det brkar vara, insideridioter som omedvetet, ser mellan fingrarna.
Beskyllning? är du dum? hört talas om att du inte har rätt tt proppa i folk vad som helst bara för att du kanske tycker det "smakar gott", jag kallar inte kemiskt artificiellt genmanipulerad mat för särskilt gott, men ofta tvingas vi äta det p.g.a utbudet varit så begränsat och när det då äntligen handlar om något som håller kvalitet, följer prissättningen med, så en matkasse får ett tredubbelt pris av att hålla den kvalitet som ursprungligen ibnte ens borde kallas för "särskilt nyttig" utan den mat man har rätt till.
Har väl för tusan inte sagt att findusmaten är oätlig.. bara yppar att man kalkylerar friskt och vågat.