2014-02-24, 09:53
Medlem
Precis som rubriken lyder... Känner inga sådana personer alls. Om man vill bara att en person ska få duktigt med styrk och de inte ska kunna kopplas tillbaka till en. Vart hittar man sådana personer? Och vad kostar det typ? Pratar man 2000kr eller 200000kr liksom?
Citera
2014-02-24, 10:00
Medlem
Mattematikens avatar
Organiserad brottslighet
Citera
2014-02-24, 10:11
Medlem
ImWorthlesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Coconutking
Precis som rubriken lyder... Känner inga sådana personer alls. Om man vill bara att en person ska få duktigt med styrk och de inte ska kunna kopplas tillbaka till en. Vart hittar man sådana personer? Och vad kostar det typ? Pratar man 2000kr eller 200000kr liksom?

Vilka "tuffa" grupperingar finns i din stad/samhälle?
Vänd dig till någon av dessa, dock lär dom skratta åt dig och tro att du är snut eller vill sätta dit dom på nåt sätt
Citera
2014-02-24, 10:20
Medlem
knArkes avatar
Beror på om du ska ha dom röjda eller inte.
Att få någon skraj och sönderslagen kostar mellan 2-10k beroende på vem/vilka du tar hjälp utav.
Vänd dig till grabbarna som ser ut att kunna hjälpa dig, på stan. Har du tur så gör den du frågar det bara för att
Citera
2014-02-24, 10:31
Medlem
StefanHeterJags avatar
Har hört att sånt kan komma att falla tillbaka på en. Om du anlitar sådana för skumraskaffärer så har dom en hållhake på dig och kan börja bearbeta dig för att få ännu mer pengar.. Just saying...
Citera
2014-02-24, 10:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av knArke
Beror på om du ska ha dom röjda eller inte.
Att få någon skraj och sönderslagen kostar mellan 2-10k beroende på vem/vilka du tar hjälp utav.
Vänd dig till grabbarna som ser ut att kunna hjälpa dig, på stan. Har du tur så gör den du frågar det bara för att

2-10K för att få någon sönderslagen. Det låter rätt biligt i mina öron...
Citera
2014-02-24, 11:02
Medlem
Borde väl inte vara så svårt o pröjsa nån polare eller nån du känner lite halvdant som är av det hårdade slaget. Om nån bekant till mig bad mig skulle jag absolut kunna överväga att försöka mig på det för några tusenlappar. Kan dock bero på att jag är extremt jävla fattig. Tvivlar dessvärre på att jag skulle lyckas komma undan med det, brukar klanta till det mesta.
Citera
2014-02-24, 11:34
Medlem
Man kan komma över b.la mord för några tusenlappar har jag hört. Bara man hittar rätt men ack så desperata person som är villig att utföra det. Avråder från detta iallafall. Tänk på karman istället! ;-)
Citera
2014-02-24, 23:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av StefanHeterJag
Har hört att sånt kan komma att falla tillbaka på en. Om du anlitar sådana för skumraskaffärer så har dom en hållhake på dig och kan börja bearbeta dig för att få ännu mer pengar.. Just saying...

Intstämmer... Har du inte dessa kontakter redan, så undvik det!
Citera
2014-03-05, 20:51
Medlem
Har tänkt på det lite, en desperat pundare måste ju vara det bästa. Billig, svårt att spåra och man slipper "the bad guys"
Citera
2014-03-05, 22:16
Medlem
tips håll dig borta. de som du anlitar kommer bara komma tillbaks och be om mer pengar och sedan utpressa dig på ännu mer på pengar det kommer bara skapa onödigt mkt problem för dig själv.

vill du ha hämnd? lev ett bra liv. bästa hämnden.
Citera
2014-03-06, 08:04
Medlem
PumpNs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KalleSvartBoll
tips håll dig borta. de som du anlitar kommer bara komma tillbaks och be om mer pengar och sedan utpressa dig på ännu mer på pengar det kommer bara skapa onödigt mkt problem för dig själv.

vill du ha hämnd? lev ett bra liv. bästa hämnden.

+1. Eller börja träna och tänk att du ska döda dem när du är stark nog, TS. Bra motivation
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in