• 1
  • 2
2005-08-11, 22:13
Medlem
Fat bastards avatar
Det jag först tänker på när jag läser inlägg i debattforat är att vissa debattörer anstränger sig så till den milda grad att använda ett "vuxet och korrekt" språk, så att andemeningen i deras texter kommer helt i skymundan bakom allehanda grammatiska krumbukter.
En lite mer avslappnad attityd gentemot saken skulle säkert resultera i mycket mer läsvärda inlägg.

Visst finns det riktigt duktiga retoriker där också, men som tidigare nämnts här i tråden så kanske amitionsnivån på debattforat är lite för hög för gemene man här.

Men som också tidigare sagts det är ju bra att det görs plats för alla ytterligheter här, från de allra djupaste tänkarna till oss vanliga bullshitters..
Citera
2005-08-11, 23:01
Medlem
beyonds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fat bastard
Visst finns det riktigt duktiga retoriker där också, men som tidigare nämnts här i tråden så kanske amitionsnivån på debattforat är lite för hög för gemene man här.
Stämmer nog bra, men det är väl därför det är speciella regler där.
Har själv läst där nån gång men insett att det inte är nåt för mig, det är smarta snubbar så en annan har ju faktiskt problem med att fatta vad de säger.

Misstänker dock att reglerna kommer att få sig en översyn så småningom, om inte ens Skeptic orkar några längre bataljer?
Citera
2005-08-12, 00:57
Medlem
Carpe Diems avatar
Det kan finnas ett pedagogiskt värde med forumet, nämligen att höja nivån på inläggen generellt sätt.

Dock, det ligger i FB:s natur att ge utrymme även för de som har IQ=53, eller som på annat sätt framstår som "udda".

Ge dock forumet en tid till!
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in