Citat:
Ursprungligen postat av
HelloWorld123
Kom hem ikväll och visade historiken, hon blickade den en gång och sa, "det förtjänade du."
Helt otroligt iskall under hela samtalet, har aldrig sett den sidan av henne.
Det förtjänade jag?? Jag kunde inte tro på det jag hörde.
För att jag inte varit där för henne? Jo, det har hänt en tråkig sak i vår omgivning(inbrott) och vi blev tvungna att flytta, efter det vill man ju gå vidare och blicka framåt, men hon satte hemma och ältade. När man vill gå vidare från en sak så vill man inte nämna det varje dag direkt.
Jag var efter med skolan efter allt flyttande, visst var jag lite mer frånvarande än vanligt någon månad för jag skulle ta ikapp alla kurser. Plus att jag har ett deltidsjobb att sköta. Kämpar och sliter för att vi skulle kunna gå framåt och ha det bra sen och betalade för nästan allt i det här förhållandet...
Nu är det slut. Jag står för lägenheten och hon flyttar hem till sina föräldrar. Bodelning enligt samboavtal, det man köpt äger man, lite smart ändå som man var...
Usch vilken attityd! Näe, du förtjänar verkligen bättre! Du har säkert haft dina brister med, men man kan inte lägga allt ansvar på endera partnern i ett förhållande, förutom i saker som otrohet! Det är den som är otrogen som valt att vara det istället för att jobba på relationen och kanske berätta hur man känner istället för att visa könet i webcam för någon annan.
Bra att du har samboavtal iaf. Det är alltid smart att ha ett sådant, även om man hoppas på att aldrig behöva använda det.