Flashback bygger pepparkakshus!
  • 4
  • 5
2014-02-26, 23:05
Medlem
Drtyboys avatar
Krama dina föräldrar, ring dina vänner. ta en promenad och andas ut. Avsluta skolan bra och se framåt! Det här kommer ordna sig. Jag undrar själv hur den här dagen kommer att se ut för mig någon gång i framtiden.
Citera
2014-02-27, 06:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HelloWorld123
Kom hem ikväll och visade historiken, hon blickade den en gång och sa, "det förtjänade du."
Helt otroligt iskall under hela samtalet, har aldrig sett den sidan av henne.
Det förtjänade jag?? Jag kunde inte tro på det jag hörde.
För att jag inte varit där för henne? Jo, det har hänt en tråkig sak i vår omgivning(inbrott) och vi blev tvungna att flytta, efter det vill man ju gå vidare och blicka framåt, men hon satte hemma och ältade. När man vill gå vidare från en sak så vill man inte nämna det varje dag direkt.

Jag var efter med skolan efter allt flyttande, visst var jag lite mer frånvarande än vanligt någon månad för jag skulle ta ikapp alla kurser. Plus att jag har ett deltidsjobb att sköta. Kämpar och sliter för att vi skulle kunna gå framåt och ha det bra sen och betalade för nästan allt i det här förhållandet...

Nu är det slut. Jag står för lägenheten och hon flyttar hem till sina föräldrar. Bodelning enligt samboavtal, det man köpt äger man, lite smart ändå som man var...
Usch vilken attityd! Näe, du förtjänar verkligen bättre! Du har säkert haft dina brister med, men man kan inte lägga allt ansvar på endera partnern i ett förhållande, förutom i saker som otrohet! Det är den som är otrogen som valt att vara det istället för att jobba på relationen och kanske berätta hur man känner istället för att visa könet i webcam för någon annan.

Bra att du har samboavtal iaf. Det är alltid smart att ha ett sådant, även om man hoppas på att aldrig behöva använda det.
Citera
2014-02-27, 09:09
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av HelloWorld123
Kom hem ikväll och visade historiken, hon blickade den en gång och sa, "det förtjänade du."
Helt otroligt iskall under hela samtalet, har aldrig sett den sidan av henne.
Det förtjänade jag?? Jag kunde inte tro på det jag hörde.
För att jag inte varit där för henne? Jo, det har hänt en tråkig sak i vår omgivning(inbrott) och vi blev tvungna att flytta, efter det vill man ju gå vidare och blicka framåt, men hon satte hemma och ältade. När man vill gå vidare från en sak så vill man inte nämna det varje dag direkt.

Jag var efter med skolan efter allt flyttande, visst var jag lite mer frånvarande än vanligt någon månad för jag skulle ta ikapp alla kurser. Plus att jag har ett deltidsjobb att sköta. Kämpar och sliter för att vi skulle kunna gå framåt och ha det bra sen och betalade för nästan allt i det här förhållandet...

Nu är det slut. Jag står för lägenheten och hon flyttar hem till sina föräldrar. Bodelning enligt samboavtal, det man köpt äger man, lite smart ändå som man var...

Alla kvinnor är sådana. Har ingen förmåga till ansvarstagande och skyller mer än gärna på andra.

Du har inte handlat fel TS, det är enbart hennes fel. Tankarna kommer att fortsätta att älta detta, men tro inte för en sekund att det är ditt fel för det är det inte. Been there, done that.

Ut med aset och blicka framåt.
Citera
2014-02-27, 11:19
Medlem
vizuals avatar
herregud, alla tjejer verkar ju va horor

detta är min reaktion till när dom skyller på andra https://www.youtube.com/watch?v=HS7cMrIxghg
Citera
2014-03-02, 04:37
Medlem
Har inte läst alla kommentarer men, i feel you.
Min brud var otrogen så jävla mycket. Men förnekade det, trodde inte på andra tjejer som berättade. Mitt ex var så sjukt manipulativ.. Har fått reda på ALLT nu i efterhand, sett videos när hon sitter och säger "Vart är Marcus jag vill knulla" (jag heter inte marcus)

Har inte gjort något alls mot henne under hela vårat förhållande som varade i ungefär 1.5 år. Men hon går runt och säger till hennes polare att jag varit otrogen mot henne och att jag varit dum mot henne. Kan tillägga att hon legat med tre av mina polare efter (Gått 6 veckor sen jag bad henne dra åt helvete)..

Kändes sjukt jobbigt i början, men redan efter 6 veckor så mår jag sjukt mycket bättre.. Behöver inte vara orolig längre. Det blir bättre, jag lovar dig. Tänk bara inte på de bra stunderna i erat förhållande, försök inte hitta svaret på "varför gick det fel". Fall inte tillbaka! Otrogen en gång, otrogen igen.
PMa om du vill snacka, har en del i bagaget från såna här horor.
Citera
2014-03-02, 17:14
Medlem
Gosifs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Weirdo333
Det håller inte. Dumpa henne.

Hon är liksom 90% av kvinnor en energisugande, manipulativ slyna. Din bild av henne är inte hennes riktiga jag, det är en drömbild av henne som hon skapat åt dig för att få sin vilja igenom.

Sök vidare, titta aldrig tillbaka.

Bra sagt. Tänker likdant ständigt.
Citera
2014-03-02, 19:51
Medlem
Din flickvän låter som ett riktigt psykfall. Slösade 3 år av mitt liv med en sådan och kommer ALDRIG sätta mig i en sådan situation igen. Gör slut jag gatanterar dig att du kommer att må betydligt mycket bättre, spara din tid och energi till något vettigt fan. Vet att det är lätt och säga men jag är iallafall ett levande bevis, lever livet just nu. Gjorde slut med psykfallet för 3 månader sedan och har inte mått så här bra sedan tiden innan jag träffade henne.
Citera
  • 4
  • 5

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in