• 1
  • 2
2005-08-05, 22:36
Medlem
socs avatar
Jag vet inte. Beror ju på styrkan i kratomextraktet. Är det som naturens pulver (super enhanced) så är ju priset väldigt bra. absint köpte jag på bolaget en gång, men tyckte inte den slog annorlunda än vilket helrör som helst. Fast du som gillar det lär ju bli nöjd. Glöm nu inte att berätta hur kratomextraktet slår!

Är själv på jakt efter nåt gott i pipan för att koppla av någon/några timmar ibland (som är billigt, lätt att skaffa o varför inte lagligt). Har en påse afrikansk kaktus hemma (från naturens) som ska va grym att röka enligt deras reklam. Jag ska prova den snart och lovar återkomma med utvärdering.
Citera
2005-08-05, 23:03
Medlem
Tror det ska vara x7 extrakt. Ja, ska försöka komma ihåg att lämna rapport efter jag testat skiten. Absinthe bara älskar jag så jag bara längtar efter att kunna göra min egna..nyfiken.

Har stoppat mycket skit i pipan och det mesta har lämnat en dålig smak som håller i sig. Så det är jag väldigt försiktig med att göra.
Citera
2005-08-05, 23:22
Medlem
socs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrLandlord
Har stoppat mycket skit i pipan och det mesta har lämnat en dålig smak som håller i sig. Så det är jag väldigt försiktig med att göra.
Ha, ha! Jag oxå...
Citera
2005-08-06, 13:06
Medlem
Har läst att man kan röka Kratom, någon som har någon erfarenhet av detta? Hur ska man gå till väga?
Citera
2005-08-06, 13:13
Medlem
Porrpojkes avatar
Citat:
Har läst att man kan röka Kratom, någon som har någon erfarenhet av detta? Hur ska man gå till väga?

Jag testade o röka det i en vattenpipa...fick dock ingen effekt alls...mitt råd är att gör the på det i stället
Citera
2005-08-06, 18:02
Medlem
Lost dreamers avatar
Citat:
Tror det ska vara x7 extrakt. Ja, ska försöka komma ihåg att lämna rapport efter jag testat skiten. Absinthe bara älskar jag så jag bara längtar efter att kunna göra min egna..nyfiken.

Haha..ja
Jag har testat göra efter deras örter..
5/5 blev det, mkt gott, värmande och trevlig dryck må jag säga.
Nästa gång, blir det med 80% dock istället för 37.5%.
Får flskorna på måndag.
Nån som hade velat smaka av?

On topic:
Har just inmundigat en hel del kratoim extrak från Az...
mycket bra..as usual
Citera
2005-08-06, 19:09
Medlem
socs avatar
Citat:

Jag rökte resinsmul i PET-bongen och det gav ingen kännbar effekt. Försökte röka det på folie, kanske dålig teknik, men det gav iaf inget och jag tror inte jag bryr mig om att röka kratom mer.

Jobbig dagen efter-känsla på kratom, liknande den psykiska delen av en alkoholbaksmälla.
Citera
2005-08-06, 19:14
Medlem
Lost dreamers avatar
Japp..har alltid DRÖMT väldigt mycket efter att ha druckit kratom på kvällen, sedan har jag varit ganska slut dagen efter på jobbet.
Men sen brukar jag ju inte dricka innan jobbet heller, så nu vet jag det.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in