• 1
  • 2
2005-08-03, 16:19
Medlem
Har beställt från Azarius.com innan och det har överlag funkat bra. Det jag beställde då var ärligt talat ren skit. Köpte massa olika örter och det var inte i närheten av det rus jag är ute efter och som det stod att det skulle ge. Röker en hel del vattenpipa och förutom den goda smaken och trivselfaktorn så ger det mig ett ganska bra avslappnat rus som dock inte varar mer än 2-3 minuter efter det jag lämnar pipan. Man blir lite seg och känner sig lite tung i huvudet. Är självklart ute efter ett starkare rus som gärna håller i sig ett par timmar.

Har läst väldigt gott om Kratom lite överallt på forum och hemsidor. Så jag tycker det är väl värt att testa! Ska tydligen ge en både uppåteffekt och ett kraftigt avslappnande rus. Helst skulle jag vilja ha något man gott kan röka men te funkar helt ok. Ska finnas olika kvalitet och styrka på Kratom så det känns viktigt att jag får rätt grejer.

Tänkte beställa från Azarius då jag vill ha "Salvia Pack Small" och "Absinthe Kit", har dock hört att Naturensdroger.se också ska vara bra så det är ju ett alternativ..

Hjälp, tips och kommentarer uppskattas!
Citera
2005-08-03, 23:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrLandlord
Har beställt från Azarius.com innan och det har överlag funkat bra. Det jag beställde då var ärligt talat ren skit. Köpte massa olika örter och det var inte i närheten av det rus jag är ute efter och som det stod att det skulle ge. Röker en hel del vattenpipa och förutom den goda smaken och trivselfaktorn så ger det mig ett ganska bra avslappnat rus som dock inte varar mer än 2-3 minuter efter det jag lämnar pipan. Man blir lite seg och känner sig lite tung i huvudet. Är självklart ute efter ett starkare rus som gärna håller i sig ett par timmar.

Har läst väldigt gott om Kratom lite överallt på forum och hemsidor. Så jag tycker det är väl värt att testa! Ska tydligen ge en både uppåteffekt och ett kraftigt avslappnande rus. Helst skulle jag vilja ha något man gott kan röka men te funkar helt ok. Ska finnas olika kvalitet och styrka på Kratom så det känns viktigt att jag får rätt grejer.

Tänkte beställa från Azarius då jag vill ha "Salvia Pack Small" och "Absinthe Kit", har dock hört att Naturensdroger.se också ska vara bra så det är ju ett alternativ..

Hjälp, tips och kommentarer uppskattas!

Ok, here it goes man. BUY THE REAL FUCKING THING. inget kan jämföras med the real shit. ok.
Citera
2005-08-03, 23:48
Medlem
Lost dreamers avatar
nej du har fel, hatar o säga det; ...
Hur som helst:

kratom fungerar, till skillnad från 95% av övriga naturpreparat som är lagliga.
Gör te på det så gör det susen.
Har också kört ett Absinthe-kit, fungerade alldeles utmärkt, och blev en het, grön sprit. Ska göra en ny omgång nu på 80%...shit, om jag pallar.

Men nu träffade du nog rätt, för Kratom funkar fint att slappa på..och räcker mer än 2-3 minuter
Citera
2005-08-04, 00:19
Medlem
Jag köpte deras kratompulver. Det var inget vidare måste jag tyvärr säga. Deras extrakt är förhoppningsvis mycket bättre, så om du skall testa så testa det. Berätta gärna om hur effekten var så man vet om man skall våga sig på att köpa det.
Citera
2005-08-04, 19:52
Medlem
Jag har köpt HÖGVIS med kratompulver från azarius, och tycker det funkar bra. vet iofs inte hur mycket jag gillar det, men man blir riktigt avslappnad, skön känsla i kroppen. gött å ta när man ska softa å sova sen. den stimulerande effekten dränks dock snart i dåsighet, så det är det inte så mycket med.
De är gött som sagt, men inget jag tar ofta.

Fö är väl kratom "the real thing" lika mycket som t.ex opium? varför skulle det inte?
Citera
2005-08-04, 20:07
Medlem
Lost dreamers avatar
E klassat i samma grad som heroin i thailand.
Citera
2005-08-04, 21:27
Bannlyst
vilket kratom skall man köpa för att få the real deal??
Citera
2005-08-04, 21:36
Medlem
Lost dreamers avatar
Azarius...Extrakt, eller kallas det resin tror jag?
Det funkar fint, igår var jag svettig och yr,m en drack ett par koppar och tjom!
Jag mådde faktiskt mycket bättre och somnade utan problem.
Likt poppytea fast mest "sedative".
Citera
2005-08-05, 18:56
Medlem
...

Sure Seraphim, cannabis i all ära men finns det ett behagligt alternativ så tar jag gärna den skiten så slipper jag känna mig som en knarkare..igen!?

Då får jag allt testa det där Kratom Extract. För det är väll "äkta" dem har på Azarius?

För Kratom och Salvia är väll helt lagliga grejor här hemma i svea rike?
Citera
2005-08-05, 19:43
Medlem
Porrpojkes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrLandlord
För Kratom och Salvia är väll helt lagliga grejor här hemma i svea rike?

Stämmer bra det...as legal as it gets...
Citera
2005-08-05, 20:53
Medlem
socs avatar
Jag fick bra effekt på en 4g-påse super enhanced kratom leaf från naturens. The real deal, rankar det som bättre rus än poppy tea, tramadol o kodein o coccillana (dom enda opiater jag provat), har bara testat kokain en gång, men ska jag ändå jämföra kola och kratom, så måste jag säga att kratom gav en mysigare, pirrigare känsla och hade jag just nu en lina och en kopp kratom att välja mellan skulle jag ta kratom hellre (just nu iaf). Jag tror nog att debatten om huruvida kratom är The real deal kan avslutas: kratom är på riktigt. Bara alldeles för dyrt.

Idag provat kratom resin från naturens, men inte fått samma eufori som på pulvret. Kanske är beroende av setting, övriga psykotropa substanser etc. Ska prova att röka en liten kratomresinbit senare.

MrLandlord: Rapportera gärna vad du köpt och hur du blev.
Citera
2005-08-05, 22:23
Medlem
4x "Kratom Extract" 10gr €19.00
1x "Absinthe Kit" €22.50
1x "Salvia Pack Small" €20.00

ser rätt ok ut eller?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera