• 7
  • 8
2021-08-23, 21:24
Medlem
Opal1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LionQueen88
Vad träffar du för män egentligen? Senast jag träffade en kille som inte fick mig att komma var närmare 10 år sedan. Men så har jag sett till att lära mig njuta av kuk och att kommunicera.

Dessa var via sidor. De va inget att ha trots att jag mycket tydligt kommunicerade vad jag gillade. De va skit, så jag dumpa. Trevligt att nån får orgasmer i alla fall 👍

Tillägg: har också väldigt specifika krav och fick höra att "ja ja jag kan fixa det, det är inga problem" .. Men haha nej det kunde de inte. Samt att väldigt få män orkar med min sexlust.
Senast redigerad av Opal1 2021-08-23 kl. 21:33.
Citera
2021-08-23, 21:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Opal1
Dessa var via sidor. De va inget att ha trots att jag mycket tydligt kommunicerade vad jag gillade. De va skit, så jag dumpa. Trevligt att nån får orgasmer i alla fall 👍

Tillägg: har också väldigt specifika krav och fick höra att "ja ja jag kan fixa det, det är inga problem" .. Men haha nej det kunde de inte. Samt att väldigt få män orkar med min sexlust.

Sista meningen känner jag igen. Bland annat därför jag håller mig till unga killar(18-22 år) Dom har enligt min erfarenhet sexlust i nivå med min.
Citera
2021-08-23, 21:44
Medlem
Opal1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LionQueen88
Sista meningen känner jag igen. Bland annat därför jag håller mig till unga killar(18-22 år) Dom har enligt min erfarenhet sexlust i nivå med min.

Ja, jag har hållt mig mellan 23-28 mest för ju äldre de blir desto svårare är det för de att hänga med 😏. Men visst har man träffat en och annan riktigt, riktigt bra, men inte i närheten av så ofta jag önskat. Few and far between... Tyvärr.
Citera
  • 7
  • 8

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in