2021-08-23, 19:44
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Findusofelix
På dom sexsajter jag kollat, så ligger andelen kvinnor på omkring 7-10%, beroende på län. Och det blir missvisande att jämföra andelen på sexsajter, då många kvinnor inte behöver ragga sex där, då dom får en massa inviter här och där i sin vardag.

Vem är det som har tolkningsföreträde på huruvida kvinnor gillar sex eller inte?
Sluta larva dig. Gör inte det här till en fråga om vem som ska ha tolkningsföreträde i om ni gillar sex eller inte. Jag konstaterar bara hur det är på sexsajter. Det är 3 - 6 % kvinnor, varför är det inte 50 % kvinnor?
Citera
2021-08-23, 19:53
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Opal1
Fking bullshit haha. Vadå att det skulle vara biologiskt omöjligt. Varför det är så få tjejer på sidorna? För att 90 % av män är så jävligt dåliga på att knulla att leksaker är 100% mer effektivt. Vi orkar inte gissa oss fram till vem som kommer vara bra i sängen. 90 % får oss att inte komma så varför bry sig om att träffa nån? Sry not sry de flesta av er killar är faktiskt kassa och egoistiska. Ni vill ha hål och ni kommer oavsett. Tjejer behöver oftast längre tid på oss och det gör oss INTE mindre kåta, bara frustrerade och trötta på ert kassa knullande.
Skulle ni vara bra i sängen om ni inte ens kan få er själva att komma?
De flesta kvinnor är helt värdelösa i sängen och kan inte ens tillfredsställa sig. Tänk om en kille inte visste hur han skulle göra för att tillfredsställa sig, många skulle mobba honom för att vara lite handikappad. Tänk hur många av er kvinnor som är handikappade i er själva.

Och alltid dessa skuldbeläggningar om att det är männen som suger som omm ni annars älskar sex och vill ha det hela tiden. Riktigt så ser inte verkligheten ut. De flesta kvinnor är frigida kärringar som drömmer om familjeliv och fortsätta sitt feministiska incelliv.

Män måste dels ta ansvar över sin egen njutning och kvinnans eftersom ni kvinnor ofta inte vet hur era kroppar fungerar. Så du kan ditt babbel om att du inte är på en sexsajt för att "90 % av män är så jävligt dåliga" och köra upp i asset på dig. Sämsta bortförklaringen.

Har du tänkt på att de flesta män inte slickar fitta så bra eller undviker att göra det? För att er underlivshygien är vidrigare än rutten surströmming. De flesta kvinnor luktar verkligen ohyggligt motbjudande därnere. Hygien är inte kvinnors starka sida.
Citera
2021-08-23, 19:54
Medlem
Opal1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gefundenes
Sluta larva dig. Gör inte det här till en fråga om vem som ska ha tolkningsföreträde i om ni gillar sex eller inte. Jag konstaterar bara hur det är på sexsajter. Det är 3 - 6 % kvinnor, varför är det inte 50 % kvinnor?

Läs mitt inlägg förra sidan.
Citera
2021-08-23, 19:55
Medlem
Opal1s avatar
Citat:
De flesta kvinnor är helt värdelösa i sängen och kan inte ens tillfredsställa sig. Tänk om en kille inte visste hur han skulle göra för att tillfredsställa sig, många skulle mobba honom för att vara lite handikappad. Tänk hur många av er kvinnor som är handikappade i er själva.

Och alltid dessa skuldbeläggningar om att det är männen som suger som omm ni annars älskar sex och vill ha det hela tiden. Riktigt så ser inte verkligheten ut. De flesta kvinnor är frigida kärringar som drömmer om familjeliv och fortsätta sitt feministiska incelliv.

Män måste dels ta ansvar över sin egen njutning och kvinnans eftersom ni kvinnor ofta inte vet hur era kroppar fungerar. Så du kan ditt babbel om att du inte är på en sexsajt för att "90 % av män är så jävligt dåliga" och köra upp i asset på dig. Sämsta bortförklaringen.

Har du tänkt på att de flesta män inte slickar fitta så bra eller undviker att göra det? För att er underlivshygien är vidrigare än rutten surströmming. De flesta kvinnor luktar verkligen ohyggligt motbjudande därnere. Hygien är inte kvinnors starka sida.

Haha ni kommer oavsett vad vi gör eller inte gör. Ni är kassa och får oss att inte komma. Inse fakta. Och bra på att snacka skit.
Citera
2021-08-23, 20:01
Medlem
Citat:

Kära nån!
Du kanske inte gillar fitta helt enkelt? Jaga det du gillar istället, då. Fitta luktar som fitta luktar. Du är väldigt arg.
Citera
2021-08-23, 20:05
Medlem
Opal1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JojoJenna
Kära nån!
Du kanske inte gillar fitta helt enkelt? Jaga det du gillar istället, då. Fitta luktar som fitta luktar. Du är väldigt arg.

Som om de tror att kuk luktar rosor 😂. Det kommer alltid att ha en lukt av skrev även om de skrubbar sig i hundra år.
Citera
2021-08-23, 20:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hudsvedan
1) Läkemedesbolagen har sett till att tjejer inte blir kåta som förr:

a) Tjejer som tar p piller (fett många), för att slippa mens värkar och graviditet, blir mycket mycket mindre kåta, eftersom de kraftigt rubbar de naturliga sexhormonerna i kroppen. Utan denna rubbning, ingen läkemdelseffekt mot graividitet.

Med andra ord: knaprar snyggingen p-piller? Då blir hon bra mycket svårare att få i säng. Ofta är det inte möjligt att ens bli VÅT för dessa tjejer.

Tacka vår rationella läkemedelsindustri grabbar.

b) Små doser av p-piller finns numera i allt dricksvatten (vad du äter, kommer ut i naturen, och tillbaka till dig igen), och rubbar dygnet runt, numera, hormonbalnsen i alla kvinnors kroppar, oavsett om de tar p pilller eller inte.

Tacka reninsverkens effektivitet, grabbar.

c) Tjejer går myclet större omfattning på anti depp piller, vilket kraftigt tar bort sexlusten. (besök en psykmottagning ngn gång, andelen tjejer där är ungfär 10:1 eller 20:1 mot killarna)

Tacka staten som hellre tvingar i tjejerna detta gift, än att ge dem samtal och KBT.

Kortfattat: Dina skattepengar går till att ge flickorna piller som tar bort deras sexlust.
Arbeit macht frei. Of sexlust.

Vi killar äter inga sådana piller, och s'erman byggs upp var dag, och vill ut

2) Tjejer blir AUTOMATISKT och biologiskt lika kåta som män endast par tre dagarna före mensen. Detta pga att det inte finns någon biologisk bra orsak till att en tjej försöker bli med barn då hon inte kan bli med barn.

Tacka moder natur.

3) Tjejers sexualitet sjunker med åldern. Killars sjunkar inte i samma omfattning, då spermieproduktionen håller oftast livet ut. Kvinnors hormonnivåer (kåtma) är som mest höga vid ca 21.

Äggen tar ju till slut slut i kvinno kroppen. När kroppen inte längre kan reproducera sig, finns ingen bra anledning för en kvinna att heller bli särskilt kåt.

Kåtman börjar falla redan ca 23 och redan vid 30 är 90% av kvinnors ägg förbrukade. Kåtman sjunker i takt därefter.

Och eftersom hormonnivåerna kickar in runt ca 10-11 på tjejer, så börjar de flesta tjejer onanera då.
Vid 40+ finns knappt några kåtma hormoner kvar i kroppen.

Lyssna alltså inte på feminismen, du SKALL ge dig efter tjejer runt 21 +- x år.

4) Tjejer älskar att röka. Som bekant röker tjejer bra mycket mer, oftare, och längre än killar. Detta har en direkt otroligt negativ effekt på sexlusten. Som blir varaktig. Ju mer cigaretter, ju tidigare, ju lägre sexlust.

5) Hormonstörande ämnen finns överallt och som vanligt är tjejer mer känsliga än killar.

Tex: Bisfenol A (Finns överallt i alla plaster, insidan i alla mjölförpackningar, etc etc, Tack för det TETRA. Tetra är svenskar för övrigt. Som uppfann tetra packet.

Kvicksilver (tack för tvångt till övergång till skitlampor innehållande detta) Kvicksilverhaltiden i svenska hem är asmycket högre idag än tidigare. Tacka EU. Dags att lämna skiten?

Bromberade flamskyddsmedel i datorer har en kraftigt hormnonstörande effekt på kvinnor.

Listan kanutökas med +10 000 tals kemikalier och annat.

6) Tjejer gillar teflonstekpannor. Idioten som uppfann teflonstekpannan såg direkt till att sänka järnhalten i tjejers blod. Detta leder direkt till låg energi och sabbar fertiliteten ordentligt.

Du ska som tjej köpa dig en gjutjärnsstekpanna. Och laga köttfärsås med tomatsås i. Du får en REJÄL järnkick!

Ca 30 procent av alla tjejer lider av järnbrist.

7) Brist på sol. I vårt avlånga land. Sol och d vitamin gör rena underverk för kåtman. Tacka dina förfäder och föräldrar som ansåg att föda barn i ett otroligt solfattigt land var en bra idé.

8) Genetik. Svenska tjejer tar längre på sig att utvecklas sexuellt, än många utländska. De är helt enkelt "barn" längre.

9) Det utölande flimmret i samhället. Inte bara glödlampor, som stressar ögonen, hjärnan, kroppen, då dess flimmer, liksom från lysrör, tvingar hhjärnans neuroner att triggas om och om igen i takt med flimmret.

Det byggs därför upp en intern stress som aldrig får en utlösning, som t.ex vid motion eller fysiskt arbete.

Detta flimmer finns i LED lampor, tv apparater, bildskärmar, bil ljus, etc etc.

Den mänsliga organismen behöver kontinuerligt ljus för att slappna av och må bra.

10) Stress. Tjejer, deras doktorer, psykologer, samt du som läser detta, vet inte vad stress är. Stress behöver inte vara psykologisk betingat. Att jobba hårt, sova lite, inte förstå uppgifter, vänta på att datorn ska sluta krångla, ha skrikiga barn, idioter på jobbet, lyfta tungt, utsättas för miljögifter, etc etc, skapar STRESS.

Tyvärr utgår idiotdoktorn och idiotpsykologen i 10 fall av 10 att det är psykiskt, och att droga ner vederborande flicka till ett synnerligen o-kåt tillstånd vara en bra idé. Detta ökar oftast på stressen istället. då flicke barnet inte längre orkar göra just så mycket alls. Och går sedemera ner i antalet timmar på jobbet.

Och slutar vara kåt

Tack för mig Lägg gärna till sådant jag missat
Kvinnor som tar p-piller får ju inte blödningar och därmed behöver de inget extra järn.
Citera
2021-08-23, 20:28
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av JojoJenna
Kära nån!
Inte ett dugg arg. Jag gillar fitta, när det luktar gott.
Citat:
Som om de tror att kuk luktar rosor 😂. Det kommer alltid att ha en lukt av skrev även om de skrubbar sig i hundra år.
Kuk luktar så gott som inget om killen inte har riktigt dålig hygien. Men med kvinnor så luktar det vidrig och motbjudande äckligt även om ni beskriver er som fräscha. Fitta är groteskt äckligt. Jag har träffat kvinnor som varit fräscha på riktigt och de har jag älskat att slicka och de har älskat hur jag gör det. Så jag vet att de flesta kvinnor inte kan ett dyft om hygien. Ni är som barn mentalt som försöker hushålla med er hygien men misslyckas.
Citera
2021-08-23, 20:46
Medlem
Opal1s avatar
Citat:

Kuk luktar så gott som inget om killen inte har riktigt dålig hygien. Men med kvinnor så luktar det vidrig och motbjudande äckligt även om ni beskriver er som fräscha. Fitta är groteskt äckligt. Jag har träffat kvinnor som varit fräscha på riktigt och de har jag älskat att slicka och de har älskat hur jag gör det. Så jag vet att de flesta kvinnor inte kan ett dyft om hygien. Ni är som barn mentalt som försöker hushålla med er hygien men misslyckas.

Hur många kukar har du luktat på?

Står fast vid allt jag sagt. Samtidigt är det så att man får det man ger. Min vibrator gav mig 8 orgasmer igår. Tror du nån kille har gett mig det? Skulle jag haft nån sån hade jag knullat sönder honom.
Citera
2021-08-23, 20:52
Medlem
Findusofelixs avatar
Citat:

Jag tycker att rätt ska vara rätt, det är nog med knasigheter ändå. Många kan ju vara kåta och ha sex utan att för den skulle söka på sexsajter, eller hur? Hur det ser ut på sexsajten, säger inget om hur verkligheten ser ut, precis som här på FB.

Och varför inte så många kvinnor är på sexsajter?
En hel del får inviter utan att själva aktivt behöva söka, varför ska man då vara på en sida och söka en sexpartner om man redan har vad man behöver?
En kvinna som ser bra ut, lär inte behöva vara alltför länge på en krog innan hon har en man för kvällen.

Jag tror vidare, att en del mäns syn på kvinnors lust och bejakande, gör att en hel del kvinnor inte "törs" ta för sig det dom vill, då risken är att en del män ser ner på dom och anser dom vara lösaktiga. Det finns en viss dubbelmoral, att när en del män bara vill ligga, så får kvinnan gärna haft många sexpartner, men när det är tal om flickvän, vill ofta samma del av män ha en "fin" flicka, som inte varit på sexsajter. Sen undrar samma del av män vart alla kåta kvinnor är....
Om kvinnor likväl som män, överlag, "får" lov att vara kåta, så tror jag att det skulle se lite annorlunda ut faktiskt.
Citera
2021-08-23, 21:05
Medlem
Citat:
Haha ni kommer oavsett vad vi gör eller inte gör. Ni är kassa och får oss att inte komma. Inse fakta. Och bra på att snacka skit.

Vad träffar du för män egentligen? Senast jag träffade en kille som inte fick mig att komma var närmare 10 år sedan. Men så har jag sett till att lära mig njuta av kuk och att kommunicera.
Citera
2021-08-23, 21:06
Medlem
Citat:

Ledsen att spräcka din dröm. Men jo, kuk luktar även om den är nytvättad. Omskurna däremot, dom luktar inget.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in