2014-04-27, 09:51
Medlem
M.Skillts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NixYO
Enligt västukrainaren fridaynightout så har ni i C14 och Högra sektorn inte mycket att säga till om i Ukraina? Vad har du att säga om det?

(FB) Situationen i Ukraina just nu.
Jag tror fridaynightout skulle behova skarskada de bilder som finns fran Ukraina lite battre innan han leker insatt

Men extra roligt blir det nar han ska leka insatt och helt missar bollen, de enda som gar omkring med vapen i staderna for stunden ar polisen, med undantag for de ockuperade staderna dar det rader rena vilda vastern.

Vad galler hogra sektorn, sa ar det inte min sak att kommentera det overlater jag till Olena, men som svar pa hans pastaende ger jag ett

Sen angaende inflytandet fran C14 sa ar det val tamligen starkt pa lokal niva, i dagslaget har de val 4st invalda i de lokala distrikten kring Kyiv efter valet den 25:e raknar man med 8st. I min bok helt ok i en storstad och for en militant organisering.

Och i delar haller jag med honom, aldrig nagonsin har jag sett nagon inom hogra sektorn, C14 eller Soytnas skramma nagon lokalbefolkning. Varfor skulle de?

Av allt att domma verkar fridaynightout vara en hygglig pro-ukrainsk kille som laser mycket nyheter och pratar med en del folk, men inte med folk som faktiskt var pa plats och slogs eller befinner sig pa Maidan 24/7. Vilket blir tydligt om man kikar pa hans forsta inlagg och hans sista inlagg.

/Micke
Senast redigerad av M.Skillt 2014-04-27 kl. 09:57.
Citera
2014-04-27, 10:00
Medlem
M.Skillts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Europeisch
Min poäng är att du gjort kanonkulan i samma bassäng som judar, neokonservativa och många andra otäcka typer.
Och det har inte du som krupit i sang med Putin menar du Du ar for stunden ideologisk van med identitarerna enligt din egna logik, starkt jobbat.

/Micke
Citera
2014-04-28, 17:32
Medlem
durruttis avatar
I slutändan är det väl bäst för både sverige och ukraina att hålla sig ifrån både putin och nato för att undvika att bli någon bricka i stormaktspelet.
Citera
2014-04-28, 21:41
Medlem
PolitisktProblems avatar
NWO-jude-älskande Högra Sektorn för några dagar sedan: https://www.facebook.com/photo.php?fbid=242549755938296&set=pcb.24254990927 1614&type=1&theater

http://en.wikipedia.org/wiki/14th_Waffen_Grenadier_Division_of_the_SS_%281st_Uk rainian%29
Citera
2014-04-28, 22:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PolitisktProblem
NWO-jude-älskande Högra Sektorn för några dagar sedan: https://www.facebook.com/photo.php?fbid=242549755938296&set=pcb.24254990927 1614&type=1&theater

http://en.wikipedia.org/wiki/14th_Waffen_Grenadier_Division_of_the_SS_%281st_Uk rainian%29

Ytliga symboler, fraser och gester har liten betydelse. Det är vad de gör, och dessutom säger, som räknas. Att du har ett porträtt på Hitler hemma på väggen och springer runt med hakkorsarmbindel väger ju inte upp att du jobbar för NWO och judarna.

De arbetar de facto för främjandet av den globala judiska agendan och då hjälper inga nazifetischistiska parader.
Citera
2014-04-28, 23:23
Medlem
MrSkargards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RexNemorensis
Ytliga symboler, fraser och gester har liten betydelse. Det är vad de gör, och dessutom säger, som räknas. Att du har ett porträtt på Hitler hemma på väggen och springer runt med hakkorsarmbindel väger ju inte upp att du jobbar för NWO och judarna.

De arbetar de facto för främjandet av den globala judiska agendan och då hjälper inga nazifetischistiska parader.

Men att Högra sektorn verkligen arbetar för att gynna NWO återstår att bevisa för dig. Jag finner det för övrigt lustigt att du, om Ryssland invaderar Sverige, uppenbarligen kommer ställa dig på inkräktarnas sida för "ryssarna är ju bättre än EU". Du är med andra ord villig att begå landsförräderi.
Citera
2014-04-28, 23:34
Medlem
durruttis avatar
Här är USAs agenda i alla fall om ni inte redan läst det:

http://en.wikipedia.org/wiki/The_Grand_Chessboard

http://www.takeoverworld.info/Grand_Chessboard.pdf
Citera
2014-04-28, 23:44
Medlem
Linkinparkv23s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrSkargard
Men att Högra sektorn verkligen arbetar för att gynna NWO återstår att bevisa för dig. Jag finner det för övrigt lustigt att du, om Ryssland invaderar Sverige, uppenbarligen kommer ställa dig på inkräktarnas sida för "ryssarna är ju bättre än EU". Du är med andra ord villig att begå landsförräderi.

Jag som trodde att SvP anser att dagens maktelit är korrupta landsförrädare.
Citera
2014-04-28, 23:48
Medlem
Jag vet inte om folk sett det här, jag skrev om det i tråden om Ukraina i Politik-Utrikes, men iranska PressTV rapporterar om revolutionärerna i östra Ukraina:

Citat:
Pro-Russian activists in Ukraine’s eastern city of Donetsk have stormed the office of a Kiev-backed bank.

Hundreds of protesters raided the central office of Ukraine's PrivatBank in Donetsk to show their anger at the bank’s oligarch owners, including Henadiy Boholubov and Igor Kolomoysky. The latter also serves as the governor of the Ukrainian southeastern Dnepropetrovsk Province.

The demonstrators accused Kolomoysky of supporting Nazism and funding neo-Nazi radical groups in Ukraine.

Carrying flags of the self-proclaimed People's Republic of Donetsk, the protesters chanted slogans such as “Fascism will not pass” and "Kolomoysky fascist."

The storming happened a day after pro-Russian protesters seized a regional telecenter in Donetsk, accusing the station of broadcasting distorted news.

http://www.presstv.ir/detail/2014/04/28/360447/prorussians-storm-kievbacked-bank/

Jag skrev tidigare om den judiska oligarken Kolomoisky här:

(FB) Nationalism och geopolitik - en paradox.

Det är alltså dessa anti-NWO-revolutionärer Högra Sektorn och Svoboda vill slå ner.
Senast redigerad av Europeisch 2014-04-28 kl. 23:54.
Citera
2014-04-29, 00:30
Medlem
M.Skillts avatar
Europeisch, stodjer du Antifa I Sverige oxa?

/Micke
Citera
2014-04-29, 00:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Linkinparkv23

MrSkadlig och andra NWO-lakejer anser väl som sagt att man som svensk har en skyldighet att vara lojal mot regeringen Reinfeldt och mot EU, NATO och NWO. Förmodligen anser väl stollarna även att norrmän och danskar som anslöt sig till Waffen SS var "landsförrädare".
Citera
2014-04-29, 00:36
Medlem
MrSkargards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Linkinparkv23

Jag förstår inte vad det har med saken att göra. Om någon svensk ställer sig bakom en invasion av Sverige som initierats av den antinationalistiska imperialisten Putin så är den svensken en landsförrädare, det borde vara fullkomligt självklart.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in