2015-01-23, 18:21
Medlem
NixYOs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av M.Skillt
Beror på, om jag använde en normal telefon med uppkoppling mot vanlig mobilmast så skulle det vara farligt. Nu är väl inte fallet så. Egentligen så var väl aldrig tanken att det skulle Twittras men det gav stort genomslag så det beviljades.

/Micke
Vad kopplar du upp dig mot då och vilken sorts mobil använder du?
Citera
2015-01-23, 18:26
Medlem
M.Skillts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NixYO
Vad kopplar du upp dig mot då och vilken sorts mobil använder du?
Det min vän är en välbevarad hemlighet, även inom bataljonen. Men militären har egna frekvenser och eget 3G-nät, lite som Sverige och NMT450 röd och NMT 900(?)

/Micke
Citera
2015-01-23, 22:23
Medlem
birgerkungens avatar
Citat:
Du har missat senaste avsnittet med Ross Kemp där jag förärats att vara med

/Micke

Ja, filmen var ju hyffsat informativ faktiskt, även vad Mikael Skillt har för skäl. Medan det är bra att försvara Sverige, Europa och Mariupol/Ukraina, vetefan om zombie-Donetsk är något alls att slåss för, ganska bra som det är. En Berlinmur borde byggas som gräns mot Ryssland och "separatist" området. Krim däremot kunde de fått lämna tillbaka.

Pravyj Sektor/Azov demonstrationen på 10000 är inte alls så massiv i ett land med så stor befolkning. Maidan demonstrationerna med starkt folkligt stöd var på upp till 500000-1000000. Parlamentsvalet 2014 visade också hur lite politisk stöd Pravyj Sektor har. Medan man fick viktig roll i kampen mot Berkuts inrikesstyrkor, och är hyllade för den rollen, så förväntar inte folk ett politiskt inflytande av dem. Huvudpoängen var att få bort Yanukovych, och återställa demokratin i ett extremt läge.

Ryssarna har varit mycket duktiga på att splittra den spretiga oppositionen förr. Att få Pravyj Sektor, Azov och liknande i konflikt med nuvarande president och regering, är förmodligen något Putin hoppas på. Därför undrar man lite om Azovs och Tarutas långsiktiga politiska syften.
Citera
2015-01-23, 23:13
Medlem
M.Skillts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ulvbjorn
Trivs du rent generellt med att stå i centrum för uppmärksamheten? Är det det som driver dig?
Det har sin charm givetvis men det är även mitt jobb.

/Micke
Citera
2015-01-23, 23:15
Medlem
M.Skillts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av birgerkungen
Ja, filmen var ju hyffsat informativ faktiskt, även vad Mikael Skillt har för skäl. Medan det är bra att försvara Sverige, Europa och Mariupol/Ukraina, vetefan om zombie-Donetsk är något alls att slåss för, ganska bra som det är. En Berlinmur borde byggas som gräns mot Ryssland och "separatist" området. Krim däremot kunde de fått lämna tillbaka.

Pravyj Sektor/Azov demonstrationen på 10000 är inte alls så massiv i ett land med så stor befolkning. Maidan demonstrationerna med starkt folkligt stöd var på upp till 500000-1000000. Parlamentsvalet 2014 visade också hur lite politisk stöd Pravyj Sektor har. Medan man fick viktig roll i kampen mot Berkuts inrikesstyrkor, och är hyllade för den rollen, så förväntar inte folk ett politiskt inflytande av dem. Huvudpoängen var att få bort Yanukovych, och återställa demokratin i ett extremt läge.

Ryssarna har varit mycket duktiga på att splittra den spretiga oppositionen förr. Att få Pravyj Sektor, Azov och liknande i konflikt med nuvarande president och regering, är förmodligen något Putin hoppas på. Därför undrar man lite om Azovs och Tarutas långsiktiga politiska syften.
Ja, man ska inte överdriva stödet hos nationalisterna.

Det långsiktiga målet får nog stå tillbaka ett tag nu, när man inte vet vad som händer om 12 timmar.

/Micke
Citera
2015-01-23, 23:28
Medlem
Citat:
Du har missat senaste avsnittet med Ross Kemp där jag förärats att vara med

/Micke

Vad tycker du om maten?
Citera
2015-01-23, 23:33
Medlem
M.Skillts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rode-tjuren.
Vad tycker du om maten?
Ingen höjdare, men man svälter ju inte ihjäl iaf. Duger den åt de andra så får den väl duga åt mig med, men skulle ju inte dö av lite ris och korvstroganoff

/Micke
Citera
2015-01-24, 00:06
Medlem
birgerkungens avatar
Citat:
Ja, man ska inte överdriva stödet hos nationalisterna.

Det långsiktiga målet får nog stå tillbaka ett tag nu, när man inte vet vad som händer om 12 timmar.

/Micke

Verkar lite osäkert just nu.

Tror inte att det är slump att ryssarna ökar aktiviteten nu. Putin stödjer all typ av extremism som kan välta demokrati och sammanhållning inom EU. I Grekland stöds både höger- och vänsterextrema. Om vänsterextrema Syriza vinner valet på söndag 25 januari i Grekland kommer Eu-politikerna vara upptagna med Euro kaos, så kanske Putin passar på. Euro dippade kraftigt ner till 1,1-1,2 mot USD och troligen mer på måndag.
Senast redigerad av birgerkungen 2015-01-24 kl. 00:30.
Citera
2015-01-24, 00:22
Medlem
Citat:
Ingen höjdare, men man svälter ju inte ihjäl iaf. Duger den åt de andra så får den väl duga åt mig med, men skulle ju inte dö av lite ris och korvstroganoff

/Micke

Ris och korvstraganoff är det ju inget fel på

Är det som ett jobb för dig, det vill säga att du får lön?
Hur bor du?
Hur ser en vanlig vecka ut för dig?
Citera
2015-01-24, 18:04
Medlem
Skit!

Hur känns det att skjuta ihjäl civilbefolkning på håll, för att geopolitiskt straffa Ryssland för att inte tillämpa den judiskt ägda demokratimodellen?

Har du satt några kulor och granater i inälvorna hos de kvinnor och barn vars ryssar gör uppror mot ditt judiskt konstruerade nöjesmördande?

Hur ser det ut när man skjuter ihjäl ett barn? Exploderar det direkt, eller lever det länge nog för att gråta innan det dör?
Citera
2015-01-24, 19:22
Medlem
JeffDs avatar
Jag tror inte att Micke har tid att surfa just nu om han är i närheten av Mariopul.

Mickes kollegor med panik i rösten, tjetjenerna kommer : https://www.youtube.com/watch?v=kiwIUsX63Hk Spola fram till 2:31
Citera
2015-01-24, 19:35
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Neolitikum
Dåligt översatt av Google, men poängen kommer fram:

Han slåss för iden om ett enat EU som behöver skydda sig mot imperialismen.

Killen är idiot på riktigt.
I den här intervjun säger den korkade, narcissistiske, våldsbesatte judelakejen Skillt att han dödat minst 150 personer och att han känner sig som en gud. Och nej, jag använde inte Google Translate därför att jag talar italienska.

Dice di aver ucciso almeno 150 persone «per lavoro».

Han säger att han har dödat minst 150 personer "i arbetet".

Ammette di sentirsi una specie di dio, ma un dio giusto e buono

Han medger att han känner sig som en sorts gud, men en rättvis och god sådan...

Ja, vad ska man säga?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in