2005-08-03, 17:07
Medlem
m68s avatar
Tycker inte att det låter speciellt förlåtande och respektfullt jag inte.

Han har även märkt av förändrade sinnesstämningar, mer förlåtande och respektfull (mot alla utom de som hånar Elijah Muhammad och den vite djävulen har han inte mycket övers för).
Citera
2005-08-03, 17:09
Medlem
Sun Rulers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av m68
Tycker inte att det låter speciellt förlåtande och respektfullt jag inte.

Han har även märkt av förändrade sinnesstämningar, mer förlåtande och respektfull (mot alla utom de som hånar Elijah Muhammad och den vite djävulen har han inte mycket övers för).

Skulle du vara förlåtande och respektfull gentemot de som hånar och ljuger om det som står dig närmast? Sedan respekterar han vita som respekterar honom (annars skulle han inte umgåtts med mig) men vita som grupp har han inte mycket övers för.
Citera
2005-08-03, 17:11
Medlem
m68s avatar
I rest my case.
Detta är ju trots allt ett matforum.
Citera
2005-08-04, 02:49
Medlem
Guybrushs avatar
hur ofta skiter ha då, en gång i månaden eller? Måste vara tråkigt, håller med SkepticEnquirer, varför gå miste om livets goda
Citera
2005-08-04, 03:14
Medlem
haha jag tro inte på det här skitet!
Citera
2005-08-04, 09:13
Medlem
Sun Rulers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Guybrush
hur ofta skiter ha då, en gång i månaden eller? Måste vara tråkigt, håller med SkepticEnquirer, varför gå miste om livets goda

Hehe det frågade jag inte men jag minns inte att han var så ofta på toa iaf Hans fru åt var 48:e timme.

Håller med om det, att laga en god måltid tillsammans med vänner eller flickvän, det är en höjdare. Dock skall man äta för att leva, inte leva för att äta.
Citera
2005-08-04, 09:15
Medlem
Sun Rulers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lutve
haha jag tro inte på det här skitet!

Det är knappt så att jag själv inte tror på det heller om jag inte kände honom och hans vänner. Det var därför jag var tvungen att höra med folk på FB som är mer insatta i hälsoaspekterna av att äta så.

Dock så lär deras främste ledare, efter Allah själv, att man bör äta max en gång per dag, ännu bättre om man gör det mer sällan än så. Därför är det många som följer dessa bud.
Citera
2005-08-05, 00:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sun Ruler
Det är knappt så att jag själv inte tror på det heller om jag inte kände honom och hans vänner. Det var därför jag var tvungen att höra med folk på FB som är mer insatta i hälsoaspekterna av att äta så.

Dock så lär deras främste ledare, efter Allah själv, att man bör äta max en gång per dag, ännu bättre om man gör det mer sällan än så. Därför är det många som följer dessa bud.

ok 1 gång per dag kanske han överlever om han äter mycket, btw så spelar det nog ingen roll vad vi tror. äter han 2ggr per vecka kommer han att svälta ihjäl inoom
1 år. och att han träna mycket också, jag kan bara tänka mig hur kcal minus han ligger på
Citera
2005-08-05, 00:07
Medlem
Två gånger per vecka och träna så mycket ställer jag mig väldigt tveksam till.
Citera
2005-08-05, 00:24
Medlem
Sun Rulers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lutve
ok 1 gång per dag kanske han överlever om han äter mycket, btw så spelar det nog ingen roll vad vi tror. äter han 2ggr per vecka kommer han att svälta ihjäl inoom
1 år. och att han träna mycket också, jag kan bara tänka mig hur kcal minus han ligger på

Skulle också tro att så skulle ske men han har varit på den här dieten mer än ett år. Jag finner det hela så fascinerande.
Citera
2005-08-05, 00:25
Medlem
Sun Rulers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nightgaunt
Två gånger per vecka och träna så mycket ställer jag mig väldigt tveksam till.

Samma här, jag får det inte att gå ihop men han mår bra, tränar mycket, ser väldigt ungdomlig ut för sin ålder. Dessutom är han 100% seriös, inte en chans att han skulle ljuga för mig eller sina muslimska vänner.
Citera
2005-08-05, 02:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sun Ruler
Samma här, jag får det inte att gå ihop men han mår bra, tränar mycket, ser väldigt ungdomlig ut för sin ålder. Dessutom är han 100% seriös, inte en chans att han skulle ljuga för mig eller sina muslimska vänner.

jaså så du har bara hört vad han sagt , han ljuger
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in