• 1
  • 2
2014-02-22, 01:23
Medlem
StonedSwedes avatar
Kommande found footage-skräckis, med skådespelare som är välkända hos oss som gillar modern indieskräck. Den enda synopsisen som finns lyder:
"Two journalists set out to document their friend's search to find his missing sister."

Av trailern att döma kan vi se tydliga inspirationer från den sinnessjuka/fascinerande Jonestown massakern. Kan bli hur bra som helst.

Trailer:
https://www.youtube.com/watch?v=QqDZFMArLjI
Citera
2014-02-22, 10:52
Medlem
Rakiis avatar
Såg trailern trots att det är emot mina principer, men då det kommer till regissörer som West så gör jag mer än gärna ett undantag. Ser ut att vara en otroligt tät och spännande film, kul också att Vice är med på ett hörn och sådana här inslag med religiösa sekter och annat på film tilltalar mig enormt mycket, som Red State av Kevin Smith som exempel.

Jag är i alla fall otroligt peppad!
Citera
2014-04-26, 19:34
Medlem
Carnage.s avatar
Kommer finnas på iTunes (möjligen också Netflix) nästa vecka, på tisdag!
Citera
2014-04-26, 21:38
Medlem
T.H.F.C.s avatar
Fan va kul! Gillar Ti West!
Citera
2014-04-27, 00:05
Medlem
Rakiis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Carnage.
Kommer finnas på iTunes (möjligen också Netflix) nästa vecka, på tisdag!

Fan vad gött, den nyheten gjorde min dag!
Citera
2014-04-27, 16:03
Medlem
BankarBennys avatar
Ser fram emot den här filmen. Dock synd att det känns som att jag sett hela filmen efter att ha kollat på den där trailern... Oh well. Mitt egna fel antar jag.
Citera
2014-04-27, 16:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BankarBenny
Ser fram emot den här filmen. Dock synd att det känns som att jag sett hela filmen efter att ha kollat på den där trailern... Oh well. Mitt egna fel antar jag.
Instämmer.
Känns om vi har sett det förut? Annars intressant upplägg, verkar vara mer en psykisk skräck istället för en standard rysare fylld med stora ödsliga hus och jumpscares.
Citera
2014-04-27, 17:46
Medlem
Carnage.s avatar
Ska bli kul att se hur mycket gemensamt den har med Jonestown-massakern. Kul också att så många från You're Next är med i produktionen. Verkar vara ett jävligt schysst gäng, de där "mumblecore"-snubbarna.
Citera
2014-04-29, 15:46
Medlem
Rakiis avatar
Femte maj är datumet för VOD-släppet läste jag nu.

http://www.aintitcool.com/node/65396
Citera
2014-04-29, 16:00
Medlem
Carnage.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rakii
Femte maj är datumet för VOD-släppet läste jag nu.

http://www.aintitcool.com/node/65396

Ah, fanrå. Förra veckan skrev West på sin Twitter att den skulle dyka upp idag/imorrn.
Citera
2014-04-29, 16:02
Medlem
Rakiis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Carnage.
Ah, fanrå. Förra veckan skrev West på sin Twitter att den skulle dyka upp idag/imorrn.

Oj, såg att AICN hade skrivit inlägget i december förra året, så antagligen har West rätt på sin Twitter, hoppas att den dyker upp inom de närmaste dagarna, spricker av väntan!
Citera
2014-05-02, 15:20
Medlem
Rakiis avatar
Nu är den ute och ska se den senare ikväll tillsammans med lite öl.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in