2014-02-21, 21:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av flunetrazepAmish
Vad avslöjar jag? Att jag e mer påläst än du? Att jag har fler feminister, män å kvinnor, i min bekantskapskrets som har öppnat mina ögon? Om du kryper upp från stenen du bor under så kan du hitta många manliga feminister & vi blir allt fler. Känns de mer hotfullt med feministiska män? Vi som förstått att fienden e patriarkatet & kapitalismen och INTE feminismen. Vi män måste ta vårt jävla ansvar å se vår del i förtryck & diskriminerign.

E tyvärr itne påläst om äcklet Fritzl så fattar inte kopplingen, förklara gärna. ))

pEacE!

Anledningen att jag fortfarande tror att du är ett kvinnligt troll (och rätt säker på det) är att du skriver "vi män". Att skriva "vi kvinnor" eller "vi män" är mycket vanligt bland trolls.

Jaså, så nu kom kapitalism in i bilden också?
Om du är vänsterpartist så förvånar det mig inte att du tror på osynligt hokus pokus likt "patriarkatet", eller den förtryckande "kapitalismen".

"Patriarkatet" är ett sätt för kvinnor att skylla sina tillkortakommanden i livet på likt det för kommunister är populärt att skylla på "kapitalismen".
Citera
2014-02-21, 22:00
Medlem
flunetrazepAmishs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av losangeles95
Anledningen att jag fortfarande tror att du är ett kvinnligt troll (och rätt säker på det) är att du skriver "vi män". Att skriva "vi kvinnor" eller "vi män" är mycket vanligt bland trolls.

Jaså, så nu kom kapitalism in i bilden också?
Om du är vänsterpartist så förvånar det mig inte att du tror på osynligt hokus pokus likt "patriarkatet", eller den förtryckande "kapitalismen".

"Patriarkatet" är ett sätt för kvinnor att skylla sina tillkortakommanden i livet på likt det för kommunister är populärt att skylla på "kapitalismen".

Jag e ingen trollexpert så tack för info antar jag. Att kapitalismen kommer in i bilden är oudvikligt men kanske ej central för diskussionen här nu. Jag e iaf vare sig kvinna eller kommunist, men du får tro vad du vill. E det så främmande för er flashbackmänniskor att de finns många manliga feminister & även många kvinnliga antifeminister?
Citera
2014-02-21, 22:05
Medlem
flunetrazepAmishs avatar
Lika hjärntvättande/sektartat som vissa envist vill få feminismen till borde kanske fundera på hur hjärntvättande & sektartat flashback e. Här premieras rasism, kvinnohat, hbtq.hat & jag får känslan av att det är många väldigt unga & opålästa främst killar som skriver här. Ni gör varandras åsikter till sanningar å skapar papperstigrar. Jag e rätt ung med men jag e iallafall påläst med förmågan att analysera de här från fler vinklar än om MÄNniskor e djur eller inte tex.
Citera
2014-02-21, 22:27
Medlem
flunetrazepAmishs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mangobaer
Du som är så "påläst" bör kanske lära dig stava till enkla ord som "är" och "det" innan du kommer här och leker smart. Fixa din fåniga signatur om du tvunget ska ha en. När det gäller hjärntvätt och sekterism kan jag däremot garantera att feminister ligger i framkant.

Jag kan stava till ÄR och DET, men faller lätt in i omoget chattspråk på nätet. Dessutom tror jag inte att du har svårare att förstå vad jag menar i mina inlägg trots att jag stavar slarvigt. Ungefär som med dyslektiker, eller hur?

Ser gärna en källa på att feminister ligger i framkant gällande hjärntvätt & sekterism. Du tycker inte tex världens största ledare (män) e lite vassare på att hjärntävtta & utnyttja befolkningen? Vrfr? De har makt (vilket är vad en man ska ha enl patriarkatets norm) å tro fasen de tydligen går över lik (bokstavligen) för att slippa släppa ifrån sig makten, (allraminst till en kvinna).
Citera
2014-02-21, 23:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BlackJewel
Skulle våldtäkter älskas menar du? du kanske menar att det kan räcka med lite kärnämnesundervisning för serievåldtäktsmän? eller rent av du själv, inte får in de kanalerna du mekkade in?

Jag säger som Olf. Fråga en våldtäktsman istället för oskyldiga forumiter, om du vill göra en meningsfull intervju.
Citera
2014-02-21, 23:41
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av ManManne
Jag säger som Olf. Fråga en våldtäktsman istället för oskyldiga forumiter, om du vill göra en meningsfull intervju.

Ja, fråga mig t.ex.
Jag har faktiskt gjort det. I ett ursinne jag inte beskriva så gjorde jag det: för att skada och återställa ordningen. Det var en hämndaktion, och tjejen var så rädd att hon inte vågade göra något annat. Men hon hade gjort vissa otroliga saker som faktiskt är värre.
Det var förfärligt. Tyvärr kan man inte prata så mycket ner om det, men tro inte det var en lustfylld upplevelse. Nicht.
Citera
2014-02-21, 23:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jungleboy2
Ja, fråga mig t.ex.
Jag har faktiskt gjort det. I ett ursinne jag inte beskriva så gjorde jag det: för att skada och återställa ordningen. Det var en hämndaktion, och tjejen var så rädd att hon inte vågade göra något annat. Men hon hade gjort vissa otroliga saker som faktiskt är värre.
Det var förfärligt. Tyvärr kan man inte prata så mycket ner om det, men tro inte det var en lustfylld upplevelse. Nicht.

Då bekräftar du i princip min teori jag skrev innan om att våldtäkt beror på sarkasm, och andra ansvarslösa former av bestraffningar.

En kille ignorerar en tjejs behov - hon slår honom, sprider lögner och bränner ner hans hus. Man håller bägge ansvariga. Man säger att hon var lite väl hård, och han var störd.

En tjej ignorerar en killes behov - han våldtar henne. Man håller enbart honom ansvarig. Man kallar henne för ett offer, man kallar honom för en ondskefull psykopat.

Kan du vara mer specifik om vad det var exakt tjejen gjorde som tryckte på dina knappar? Alltså vilken metod hon använde? Var hon sarkastisk? Ignorerade hon dig? På vilket sätt kränkte hon dig? Du behöver inte gå in på detaljer som röjer personliga uppgifter. Bara metoden hon använde, som du besvarade med våld.
Citera
2014-02-22, 00:02
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av avishaman
Då bekräftar du i princip min teori jag skrev innan om att våldtäkt beror på sarkasm, och andra ansvarslösa former av bestraffningar.

En kille ignorerar en tjejs behov - hon slår honom, sprider lögner och bränner ner hans hus. Man håller bägge ansvariga. Man säger att hon var lite väl hård, och han var störd.

En tjej ignorerar en killes behov - han våldtar henne. Man håller enbart honom ansvarig. Man kallar henne för ett offer, man kallar honom för en ondskefull psykopat.

Kan du vara mer specifik om vad det var exakt tjejen gjorde som tryckte på dina knappar? Alltså vilken metod hon använde? Var hon sarkastisk? Ignorerade hon dig? På vilket sätt kränkte hon dig? Du behöver inte gå in på detaljer som röjer personliga uppgifter. Bara metoden hon använde, som du besvarade med våld.

Först ska det sägas att jag var aktiv narkoman och var livsfarlig ibland. Hon var otrogen (när jag inte var där) i vårat egna hem när vi...

[resten av inlägget får bara de som pm'ar mig]
Citera
2014-02-22, 00:13
Medlem
TheBurdens avatar
Du har naturligtvis fel. Jag skulle aldrig, under några som helst omständigheter, våldta en annan människa. Då dör jag hellre oskuld. Bara tanken på att tvinga någon till sex mot sin vilja får mig att rysa av obehag.

Tänk så fruktansvärt att behöva leva med vetskapen om att man kan ha skadat en annan människa för livet. Fy fan!
Citera
2014-02-22, 00:19
Medlem
flunetrazepAmishs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jungleboy2
Först ska det sägas att jag var aktiv narkoman och var livsfarlig ibland. Hon var otrogen (när jag inte var där) i vårat egna hem när vi...

[resten av inlägget får bara de som pm'ar mig]

Varför e det så hemligt om jag får fråga Herr Våldtäktsman?

Ps. Alla som glorifierar våldtäktsmännen är potentiella våldtäktsmän. Ds.
Citera
2014-02-22, 00:25
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av TheBurden
Du har naturligtvis fel. Jag skulle aldrig, under några som helst omständigheter, våldta en annan människa. Då dör jag hellre oskuld. Bara tanken på att tvinga någon till sex mot sin vilja får mig att rysa av obehag.

Tänk så fruktansvärt att behöva leva med vetskapen om att man kan ha skadat en annan människa för livet. Fy fan!

Tror hon faktiskt skadade mig överlägset mest, om du bara visste hela sanningen. Jag var tvungen, och ångrar mig inte. Det var ett bra sätt att bli "even". Hon har aldrig klagat efter det, men jag sa till henne att aldrig tala om det eller det hon själv hade gjort. Och det har vi inte gjort. Och det är väl bra det.
Det var ju en väg ut för henne också och ingen annan fick reda på den verkliga sanningen. Jag hade kunnat slå ihjäl henne på plats. Nu slipper hon skämmas. Det är väl jag som då får stå för skammen... Men den skammen vägrar jag känna.
Citera
2014-02-22, 00:27
Medlem
TheBurdens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flunetrazepAmish
Ps. Alla som glorifierar våldtäktsmännen är potentiella våldtäktsmän. Ds.

Precis så är det. Då är man inte främmande för att våldta. Däremot så kanske man låter bli för att man är för rädd för att åka dit, men det är en annan femma.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in