Citat:
Ursprungligen postat av
jungleboy2
Ja, fråga mig t.ex.
Jag har faktiskt gjort det. I ett ursinne jag inte beskriva så gjorde jag det: för att skada och återställa ordningen. Det var en hämndaktion, och tjejen var så rädd att hon inte vågade göra något annat. Men hon hade gjort vissa otroliga saker som faktiskt är värre.
Det var förfärligt. Tyvärr kan man inte prata så mycket ner om det, men tro inte det var en lustfylld upplevelse. Nicht.
Då bekräftar du i princip min teori jag skrev innan om att våldtäkt beror på sarkasm, och andra ansvarslösa former av bestraffningar.
En kille ignorerar en tjejs behov - hon slår honom, sprider lögner och bränner ner hans hus. Man håller bägge ansvariga. Man säger att hon var lite väl hård, och han var störd.
En tjej ignorerar en killes behov - han våldtar henne. Man håller enbart honom ansvarig. Man kallar henne för ett offer, man kallar honom för en ondskefull psykopat.
Kan du vara mer specifik om vad det var exakt tjejen gjorde som tryckte på dina knappar? Alltså vilken metod hon använde? Var hon sarkastisk? Ignorerade hon dig? På vilket sätt kränkte hon dig? Du behöver inte gå in på detaljer som röjer personliga uppgifter. Bara metoden hon använde, som du besvarade med våld.