2014-02-20, 14:25
Medlem
Bajsfacistens avatar
Såg på Ettor och Nollor där en tjej spelar en arabtjej. Senare så slösåg jag på något annat SVT-drama som handlar och såg samma tjej. Snygg och fin flicka som är aktuell samtidigt i några av SVT större dramaproduktioner kommer säkert synas mer i olika sammanhang kan jag tänka mig och karriären börjar ta fart.

Så vad har ni för skvaller om henne?

Wikipediasida
Så här ser hon ut med kläderna på
Citera
2014-02-20, 17:45
Medlem
Har varit tillsammans med nån av hoffmaestro tvillingarna tror jag. Bra kap från bådas sida!
Citera
2014-02-20, 23:24
Medlem
Najsels avatar
Ja just det, hon har växt till sig sen Sandor Slash Ida. Dock tycker jag att hon i nuläget är sjukt lik en annan svensk drama-skådespelerska, vet dock inte hennes namn. Snygg är hon i alla fall.
Citera
2014-02-20, 23:35
Medlem
VanDeKamps avatar
På TS bild tycker jag att hon ser ut som en äldre version av sångerskan Zara Larsson. Väldigt lika!
Citera
2020-02-09, 09:25
Medlem
Cineastens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Najsel
Ja just det, hon har växt till sig sen Sandor Slash Ida. Dock tycker jag att hon i nuläget är sjukt lik en annan svensk drama-skådespelerska, vet dock inte hennes namn. Snygg är hon i alla fall.
Hon var väldigt lik Eva Röse tidigare.
Citera
2020-02-09, 10:44
Bannlyst
Påminner om Susanne Thorsson också samt Jenny Skavlan.
Citera
2020-10-17, 20:57
Medlem
Fightern90s avatar
Riktigt bra skådespelerska och riktigt vacker är hon också, Ser framemot serien Björnstad som har premiär imorgon där Aliette har en av huvudrollerna.
Citera
2022-07-22, 10:10
Aliette Opheim berättar sitt sommar P1 "Arbetade som strippa"

Det trodde man inte

https://www.expressen.se/noje/aliett...e-som-strippa/
Citera
2022-07-22, 13:35
Medlem
OstermalmWeeknds avatar
Gränsöverskridande, stark Qvinna med looks.

Vi å-hör, lätt fascinerade, hennes Sommar-program i vår ångradio.

S akprov: Hennes domesticerade powerjycke Hercules käkade en äldre amerikans ansikte och fick epiteten h o r u n g e och m o n g o och jävlarsjävlar av sin matte. Det vart Big Sleep-sprutan, för Herc.

Det framgår inte om vården kunde plasta fram en ny feja åt yankeegubben.

Kola, tjack, sprit, å runk. Stripp-biten, är färgstarkt berättad. Grejer. Tjejen, kan hålla låda.

Har skådepelare hr Micke Pärs brant mött Aliette? Bor hon på Ö-malm, när jobbade på Klippos smyckes-kafé i Riddarbacken?
Citera
2022-08-04, 10:08
Medlem
HugoBardots avatar
Någon som känner till hennes "artistnamn" som strippa? Jobbade hon hos Svensk Strippförmedling?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in