• 1
  • 2
2014-02-19, 16:39
Medlem
Vad tror ni om denna film?

Citat:
Four men set out in the Wild West to rescue a group of captives from cannibalistic cave dwellers.

Påminner lite om Ravenous i handlingen. Ska bli riktigt kul att se den då det finns få skräckfilmer som utspelar sig under den tidsperioden.

Kurt Russell ska spela Sheriff i filmen, vilket är trevligt.. Timothy Olyphant och Peter Sarsgaard ska kanske ha roller i filmen.

http://www.imdb.com/title/tt2494362/?ref_=nm_flmg_act_1
Citera
2014-02-19, 16:48
Medlem
robomans avatar
Det blir säkert ganska dåligt, men jag tackar inte nej till Kurt Russell i rollen som sheriff. Det har han gjort bra förr. Varför jag säger att det blir dåligt? För att vara negativ och i bästa fall bli positivt överraskad.

Noterar att regissören har varit med som deltagare i (den ganska dåliga) dokumentären Air Guitar Nation om tävlingar i luftgitarr.
Citera
2014-02-19, 17:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av roboman
Det blir säkert ganska dåligt, men jag tackar inte nej till Kurt Russell i rollen som sheriff. Det har han gjort bra förr. Varför jag säger att det blir dåligt? För att vara negativ och i bästa fall bli positivt överraskad.

Noterar att regissören har varit med som deltagare i (den ganska dåliga) dokumentären Air Guitar Nation om tävlingar i luftgitarr.
Han har ju även skrivit manuset till skräckfilmen The Incident. Har dock inte sett den än, men den låter intressant.
Citera
2014-02-19, 20:43
Medlem
T.H.F.C.s avatar
Ser rätt intressant ut.
Citera
2014-02-19, 23:27
Medlem
MartinStLouiss avatar
Kan bli bra, låter som en intressant handling, och jag har alltid gillat Kurt Russell
Citera
2015-07-16, 21:01
Medlem
BrutusBeefcakes avatar
Väcker liv i denna tråden, läste om filmen för första gången idag och den verkar ju bli totalt jävla dödsbra. En kannibalskräck i western miljö med Russell i huvudrollen! Det kan ju inte bli dåligt, lägg där till en sjukt snygg poster: http://ia.media-imdb.com/images/M/MV...14,317_AL_.jpg

Hypad till tusen, ser mer fram emot denna en Tarantinos nya western, verkar dock inte finnas något releasedatum än tyvärr. Detta är nog den filmen jag ser mest framemot iår just nu!
Citera
2015-07-17, 11:42
Medlem
P.Gs avatar
Vågar man hoppas på en odyssé med samma febriga känsla som Blodets meridian och Apocalypse Now?
Citera
2015-07-17, 13:41
Medlem
T.H.F.C.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BrutusBeefcake
Väcker liv i denna tråden, läste om filmen för första gången idag och den verkar ju bli totalt jävla dödsbra. En kannibalskräck i western miljö med Russell i huvudrollen! Det kan ju inte bli dåligt, lägg där till en sjukt snygg poster: http://ia.media-imdb.com/images/M/MV...14,317_AL_.jpg

Hypad till tusen, ser mer fram emot denna en Tarantinos nya western, verkar dock inte finnas något releasedatum än tyvärr. Detta är nog den filmen jag ser mest framemot iår just nu!
Ja den ser jävligt bra ut!
Citera
2015-10-06, 16:16
Medlem
Carnage.s avatar
Trailern finns nu uppe på Youtube! Ser fantastiskt ut! Älskar verkligen den råa och allvarliga tonen.
Citera
2015-10-06, 16:24
Medlem
whosgotthecracks avatar
Kurt Russell har nästan samma skägg/mustasch som han har i den nya Tarantino filmen. Han passa väl på att göra två western när han ändå var igång haha
Citera
2015-10-06, 17:30
Medlem
Carnage.s avatar
Riktigt kul att få se David Arquette i något nytt. Undra om han kommer spela en goofball-roll som i Ravenous, eller om han kommer överraska med något mer seriöst. I vilket fall så är det jävligt kul att få se honom igen! Så flummig och skön människa.
Citera
2015-10-06, 20:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Carnage.
Trailern finns nu uppe på Youtube! Ser fantastiskt ut! Älskar verkligen den råa och allvarliga tonen.

Ser minst sagt lovande ut!
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in