2026-04-18, 14:48
Medlem
Dust0rs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Maessing
Under början av 10-talet tyckte jag att det var en befriande paus i en annars till stor del tråkig och stressig tillvaro att kolla på hans "Let's Play"-klipp. Dock mer för att de var mysiga än roliga, som exempelvis hans "Amnesia"-klipp.

Han kunde på allvar vara väldigt underhållande fram till slutet av 10-talet, då han började blir mer samhällskommenterande ā la althöger - ibland också till och med på gräns till drivande en skvallerkanal. Då började jag mer se en sida av honom som jag inte gillade. Hans "Minecraft"-serie tyckte jag dock genuint var kanonbra.

Han är mer karismatisk än jätterolig, tycker jag. Nästan farligt karismatisk. Hans sinne för tajming är bättre än själva humorn. När humorn väl är i sitt esse är den när uttrycks som självnedvärderande. Annars tycker jag att han är litet väl skrikig för ofta.

Tendensen att bli medryckt i hans sfär tycker jag har varit påtaglig, så jag har sedan ett tag tillbaka gjort ett aktivt val att inte kolla på hans material. Jag har därför ingen koll på vad han gör nu för tiden.
Han är pappa nu. Och kanalen projekterar just detta. Felix har blivit vuxen och är faktist väldigt duktig på det.
Från vad vi ser förstås.
Citera
2026-04-18, 14:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dust0r
Han är pappa nu. Och kanalen projekterar just detta. Felix har blivit vuxen och är faktist väldigt duktig på det.
Från vad vi ser förstås.

Just att han har blivit pappa har jag vetat om. Hade sett något enstaka klipp relaterat till det en tid tillbaka.

Jag har inga tvivel om att han är en bra förälder, tror att han gör ett toppenjobb.
Citera
  • 6
  • 7

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in