2014-02-18, 13:46
Medlem
Visst, det här är trivialt, men för ett tag sen upptäckte jag att politikfliken är brun. Är detta ett medvetet val av någon med rätt subtil humor eller handlar det om ett väldigt freudensianskt sammanträffande?

För jag tror inte det gått någon förbi att majoriteten av alla politikdiskussioner handlar om extremhögern.
2014-02-18, 13:51
Medlem
sedans avatar
Det har bara blivit så, fliken måste ha någon färg.
2014-02-18, 13:54
Medlem
HoraceTysons avatar
Jag tror att det kanske kan bero på att brun är en färg, och att man måste välja någon slags färg för varje flik. Sedan följer det naturligt att folk kommer ha teorier oavsett vilken färg det handlar om. Om den hade varit röd hade det betytt att Flashback drivs av radikala kommunistsionister. Blå så hade det betytt att Flashback drivs av SD eller M. Svart så är det ättlingar till Benito Mussolini's Partito Fascista Repubblicano som driver Flashback.

Gå ut och njut av det fina vädret istället, jag vet inte riktigt vad jag ska svara förutom det.
2014-02-18, 14:20
Medlem
Det var ju några brunskjortor här som klagade på de röda stjärnorna också...
2014-02-18, 14:41
Medlem
cogito.ergosums avatar
Droger är grönt, mat och hem är rött(kärlek), sex är rosa(locka dit kvinnor) och politik är brunt(politik är bajs alt. mångfald).
Ter sig ganska uppenbart att det är manliga gräsrökare som valt färgerna färgade av sina egna liv.

En lite mindre rimlig teori hade varit att det är just färger. Bara färger.
Teorier och mönster hade skapats vilka färger de olika delforumen än haft. Mänskligt.
2014-02-18, 15:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HoraceTyson
Jag tror att det kanske kan bero på att brun är en färg, och att man måste välja någon slags färg för varje flik. Sedan följer det naturligt att folk kommer ha teorier oavsett vilken färg det handlar om. Om den hade varit röd hade det betytt att Flashback drivs av radikala kommunistsionister. Blå så hade det betytt att Flashback drivs av SD eller M. Svart så är det ättlingar till Benito Mussolini's Partito Fascista Repubblicano som driver Flashback.

Gå ut och njut av det fina vädret istället, jag vet inte riktigt vad jag ska svara förutom det.

Haha, vilken försvarsreaktion på något så här trivialt och närmast humoristiskt. Kan du inte se det roliga i att det är just bruna åsikter som oftast yttras i politikforumet tillsammans med det faktum att just politik fått brun färg bland flikarna?
2014-02-18, 16:00
Medlem
ÅnkelGunnars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Grillo
Haha, vilken försvarsreaktion på något så här trivialt och närmast humoristiskt. Kan du inte se det roliga i att det är just bruna åsikter som oftast yttras i politikforumet tillsammans med det faktum att just politik fått brun färg bland flikarna?
Eftersom du uppenbarligen inte är ute efter ett svar utan bara vill dela med dig utav triviala och närmast humoristiska tankar, så har den här tråden gjort sitt.

· KLICK ·

// Mod

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in