Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2014-03-07, 08:07
  #25
Avstängd
Plaguetongues avatar
för att det luktar/smakar nåt konstigt som gör att jag mår illa, dessutom är det hårt som cement
Citera
2014-03-07, 08:58
  #26
Medlem
Losfatsoss avatar
Kaliber ska det va om det ska vara budget...
Citera
2014-03-14, 11:33
  #27
Medlem
Gameplayers avatar
Testar just nu Knox Stark Portion. Brukar inte gilla starkt portionssnus. Mår inte riktigt bra av det och det känns som om de på artificiellt sätt, tillsatt nikotin. Dessutom tycker jag det är onödigt med extra nikotin när det i vanligt snus räcker. Detta var dock ett av de bästa jag provat. Kommer nog inte köpa det igen, men trots allt bättre än t.ex. Tabocas variant.
Citera
2014-03-17, 13:55
  #28
Medlem
Jag mår illa av knox, det smakar så jävla skumt. Kan vara gott 1 eller 2 men de gånger jag varit så dum att jag köpt en stock har jag bara mått dåligt efter första dosan. Finns så många bättre budgetsnus. Köp LD eller granit. till och med kronan är fan godare än knox.
Citera
2014-03-17, 17:23
  #29
Medlem
Kluffs avatar
Knox är ju definitivt en av de bättre fulsnusen . Dock föredrar jag nog Kaliber när ekonomin tryter.
Citera
2014-03-18, 20:57
  #30
Medlem
Jag tycker att Knox lös fungerar som absolut nödsnus.. Men smålands ligger i klass med knekt, smakar precis som gammalt snus luktar.
Citera
2014-04-11, 02:49
  #31
Medlem
avskum1982s avatar
Gick över till Knox lös då priset på Grov och Ettan lös gick upp över 25:- dosan på ICA. Hittade den på en ATG/tobaksaffär och då kostade den 15:- dosan (var runt '06 skulle jag tro?). Tyckte smaken var riktigt bra som jag minns den iaf. Väldigt lättkramad och smidig att ta levande.
Har dock aldrig testat portions varianten.

Såg precis på snus2 att den har fått en ny design. Riktigt fin måste jag säga.
http://www.snus2.se/snus/lossnus/knox-los.html
Citera
2014-04-11, 14:45
  #32
Medlem
Brukade hobbysnusa Ettan förut, men nu när jag snusar istället för att röka så vill jag att det ska vara billigt. "Råkade" köpa Knox White eftersom att det inte fanns knekt på affären, och märkte direkt att detta var en snus för mig. Köper för 25kr dosan där jag bor.
Citera
2014-04-11, 14:46
  #33
Medlem
Tycker inte det är något vidare smak i Knox snuset och framförallt så tycker jag prillorna är för stora och det är för lite nikotin i snuset!
Citera
2014-04-11, 19:52
  #34
Avstängd
gimles avatar
Smålänningar är inte speciellt bra på o göra snus, och bara namnet får ju en att skämmas.
Citera
2014-04-13, 14:16
  #35
Medlem
Inget större problem med smaken. Grejen är bara att jag fick ren skita av den. Så jag snusar inte den därför.
Citera
2014-04-13, 18:53
  #36
Medlem
Vem0ths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KioskBengt
Inget större problem med smaken. Grejen är bara att jag fick ren skita av den. Så jag snusar inte den därför.

Samma här, möter dessutom samma effekt från LD snuset också.

OnT: Själva råsnuset i Knox smakar och luktar apa, speciellt när man snusar lös då Knoxs rinnsmak duger helt okej men så fort prillan bryts itu och råsnuset hamnar på tungan så ryser jag till rejält utav dess smak.

Håller mig till Kronan och Granit, absolut värt att betala extra för när man vill vara snål.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback