• 1
  • 2
2005-08-02, 12:07
Medlem
Liten_smurfs avatar
Hur stort är egentligen världsrekordet på penisstorlek? För nårra år sen läste man nånstans det var en indier som hade rekordet på 30cm slakt nåt. Men det måste slagits för längesen. Kolla tex denna filmen om en brud som runkar av två anakondor typ!! http://www.lamermelculo.com/video.php?id=394
Citera
2005-08-02, 12:16
Medlem
jrosens avatar
Filmen känns fejk, kalsonger är på samt att man inte ser ngt utav den andres kropp.
Man kan inte ha sådana kukar, inte heller borde dom kunna hitta 2 st till samma film.
Citera
2005-08-02, 12:51
Medlem
Cincys avatar
Håller med föregående talare. Och om de nu var sanna.. hur kul kan man ha med en sån kuk? Skall man sitta och leka helikopter högst upp. Kan man gå ner i spagat så blir liknelsen ganska bra. Det är bara för killen att snurra på en så kanske man lyfter med.
Vad står det i Guinnes rekordbok? Finns säkert fler med större, men tja det är ju ett mått att utgå ifrån.
Citera
2005-08-02, 13:14
Medlem
Bombadills avatar
Helt klart fejk Det enda som är äkta är gummit som ballarna är gjorda av
Citera
2005-08-02, 13:18
Moderator
impieteers avatar
Men det ser du väl att det inte är äkta. Hade de verkligen haft den storleken hade de väl gjort något som varit svårare att trickfilma, t ex gå runt i rummet nakna och snurra lite på den eller så.
Citera
2005-08-02, 13:48
Medlem
Ninjans avatar
superfejk skulle man kunna säga.
för övrigt så är den branschen översvämmad av naturtrogna gummi replikor / speciell "förstorande optik" och myter. Enligt medicinska undersökningar är rekordet 32cm.

däremot så verkar folk(folk: prepubertala killar) vara lite kittlade av tanken på enorma dasar i uppemot 40-60 cm:s klassen, men sorry de är lika äkta som Dolly Partons bröst
Citera
2005-08-17, 22:46
Medlem
Liten_smurfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ninjan
för övrigt så är den branschen översvämmad av naturtrogna gummi replikor / speciell "förstorande optik" och myter. Enligt medicinska undersökningar är rekordet 32cm.

däremot så verkar folk(folk: prepubertala killar) vara lite kittlade av tanken på enorma dasar i uppemot 40-60 cm:s klassen, men sorry de är lika äkta som Dolly Partons bröst

då e de nog väääldigt många som förlängt snorren. för helt plötsligt tycker ja 30cm verka lite=/ men nu e de ju slakt tillstånd som snackas. finns nog många naturliga penisar som är 30cm i stånd. tycker ju inte direkt det ser upphetsande ut!

finns även en annan film med en mörkhyad med grymt stor dase både på längd å bredd å kuken sprutar som en brandsläckare. undra hur de gjort det
Citera
2005-08-17, 23:53
Medlem
rank81s avatar
Min är väl typ 30 cm lång, om jag viker den på mitten.

Jag såg en film en gång med en afrikansk snubbe och hans balle måste ha varit minst 30 cm lång. Han hade visserligen stånd, men längden var ungefär densamma innan han fick upp den också. Kan ha varit något fusk med objektivet iofs...
Citera
2005-08-18, 07:27
Medlem
Ninjans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Liten_smurf
då e de nog väääldigt många som förlängt snorren. för helt plötsligt tycker ja 30cm verka lite=/ men nu e de ju slakt tillstånd som snackas. finns nog många naturliga penisar som är 30cm i stånd. tycker ju inte direkt det ser upphetsande ut!

finns även en annan film med en mörkhyad med grymt stor dase både på längd å bredd å kuken sprutar som en brandsläckare. undra hur de gjort det

Allt på internet är inte sant.en internet inch är tydligen bara 60% av en riktig verkar det som. Finns många "18 inchers" men bara på internet
För övrigt finns det idag ingen operation för att förlänga en erigerad penis.
Har en nära bekant som jobbat med att redigera p-film, så jag har fått höra lite inside info där om fejkande fram och tillbaka.
Att få en fejkad attrapp penis att spruta kan väl inte dierkt vara rocket science tycker jag det låter som (handpump + behållare med mjölk?), dom gör ofta likadant i såkallade "golde shower" filmer (dom kör äppel juice istället dock)
Citera
2005-08-18, 08:13
Medlem
He-Mans avatar
Blåvalen dominerar med 3.4 meter.
Citera
2005-08-18, 11:02
Medlem
Märklintågets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Liten_smurf
Hur stort är egentligen världsrekordet på penisstorlek? För nårra år sen läste man nånstans det var en indier som hade rekordet på 30cm slakt nåt. Men det måste slagits för längesen. Kolla tex denna filmen om en brud som runkar av två anakondor typ!!

Har sett det där klippet förrut. Måste nog vara några av de längsta jag sett Finns även en bildserie på en neger som sätter på unga asiatiskatjejer. Hans kuk är minst lika lång. Där ser man tydligt att den är äkta Inte omöjligt att det finns såna anakondor i verkligheten, även om det är svårt att tro. Det ser ut som om båda killarna desperat håller i kukarna så att de inte ska lossna Jag är också tveksam till äktheten, men det är ändå kul att se på. Mer såna klipp tack!!!
Citera
2005-08-18, 12:45
Medlem
evildicks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ninjan

John Holmes hade väl 36cm om jag inte minns fel. Synd att han ballade ur sen.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in